Fitness Seller

polls die veranderen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ok, de mods moeten het board onder controle houden, maar als de mods aan de keuzemogelijkheden van polls gaan wijzigen en er andere mogelijkheden gaat plaatsen dan de starter van de thread geplaatst had vind ik dat dan weer net iets te ver gaan!

Wat vinden jullie hier nou van? Ik zal niet hypocriet zijn. Het is Spike die vind dat hij de vrijheid heeft posts en polls van anderen te mogen aanpassen en verbeteren.

Niet dat ik kwaad ben, het is een topgozer, maar ja, met wat hij nou de laatste dagen aan het doen is ben ik het uiteraard niet eens!!
 
welke aanpassingen da Oli, als t echt niet dor de beugel kan dan snap ik t wel, maar anders moet dat in mijn ogen niet kunnen. maar ik heb dn ook geen idee waar je t over hebt.
ze zullen er toch wel een gode reden voor hebben
 
als je openlijk namen gaat noemen en mensen gaat beschuldigen dan kan dit niet door de beugel.

wat ik heb gezien is dat de inhoud hetzelfde is gebleven maar de naam gewoon is weggewerkt.
 
Wie zijn naam dan? :p
 
van een mod, meer hoef je niet te weten.

je moet wel oppassen met zo'n beschuldigingen, of het nu een mod is, of een mede persoon hier op het board.
 
Ja alleen maar feiten jongens
 
Originally posted by Spike
als je openlijk namen gaat noemen en mensen gaat beschuldigen dan kan dit niet door de beugel.

wat ik heb gezien is dat de inhoud hetzelfde is gebleven maar de naam gewoon is weggewerkt.


Waarom kom je er dan niet gewoon voor uit dat jij soms wel wat wist?? Je schaamt je er toch niet voor, hoop ik?
 
Originally posted by Spike
als je openlijk namen gaat noemen en mensen gaat beschuldigen dan kan dit niet door de beugel.

Het ging erover dat espi zei dat ze een diploma blindtypen had en dat ik voor de lol zei: hahaha jij met je diploma's en brevetten altijd!! Heb je nou eigenlijk ook een neukbrevet??

Ik ken Espi goed genoeg om te weten dat ze daar niet kwaad om is en ermee kan lachen... Waarom wis je dat dan? Je bent toch niet heimelijk een beetje verliefd op haar?
 
Ik vind dat een mod alles mag veranderen of wissen wat niet door de beugel kan, ook al is dit in het garehanenhok.
Sommige dingen kan je gewoon niet maken op een forum.
 
Originally posted by Big Steve
Ik vind dat een mod alles mag veranderen of wissen wat niet door de beugel kan, ook al is dit in het garehanenhok.
Sommige dingen kan je gewoon niet maken op een forum.

Volledig mee eens!! Maar soms moet je het verschil inzien van iets grappigs en iets kwetsend, anders ben je geen goeie mod...
 
Originally posted by Spike
als je openlijk namen gaat noemen en mensen gaat beschuldigen dan kan dit niet door de beugel.


Zijn die woorden nou niet wat zwaarwichtig. Ik heb geen enkele echte naam genoemd. Enkel Spike (wat je nick is). Of heet je soms echt Spike? Zou natuurlijk kunnen, mijn excuses dan.

En tja, beschuldigen... Ik heb enkel gezegd dat je mijn poll verandert heb en de vraag die ik aan Espi stelde...
Vind je nou zelf niet dat je een beetje paranoïa doet de laatste dagen?
 
Ok Spike, je stuurt een slecht karma met de boodschap dat ik je irriteer, maar waarom moet dat nou?(het komt bij mij een beetje over dat je dus toegeeft ongelijk te hebben gehad en niet verder in dialoog kan treden)

We kunnen dit toch gezellig op het board uitpraten...
Mensen kunnen er nou eenmaal een verschillende visie op nahouden, maar daarom hoeft dat toch niet op een scheldpartij of ruzie uit te draaien... We zijn immers allebei volwassen, grote kerels!! :lifter:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado
Ok Spike, je stuurt een slecht karma met de boodschap dat ik je irriteer, maar waarom moet dat nou?(het komt bij mij een beetje over dat je dus toegeeft ongelijk te hebben gehad en niet verder in dialoog kan treden)

We kunnen dit toch gezellig op het board uitpraten...
Mensen kunnen er nou eenmaal een verschillende visie op nahouden, maar daarom hoeft dat toch niet op een scheldpartij of ruzie uit te draaien... We zijn immers allebei volwassen, grote kerels!! :lifter:

ow, dat van die karma was ik niet. als je zo'n karma hebt gekregen dan ben ik het niet. sry.

het probleem bij jou is dat de lijn tussen een geintje maken en echt provoceren soms zo fijn is, dat we niet meer weten hoe je het bedoelt. dus ik neem liever het zekere voor't onzekere.
 
vond t wel een geslaagd geintje..typisch Oli, daar zoek je dan toch verder niet veel acheter. zijn "relatie"met Espi is toch van goede aard?
 
Back
Naar boven