MuscleMeat

pols doet zeer met biceps training

Bezoekers in topic

Jasper28

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 jul 2010
Lengte
1m83
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Je pols zo min mogelijk proberen te bewegen tijdens de oefeningen
En een handschoen met een polsbeschermer helpt ook(bij mij dan)

Na een tijdje zal je er geen last meer van hebben.

Ik denk dat je dan wel moet oppassen dat je polsen niet te zwak worden als je ze altijd ondersteund. Ik gebruik ze zelf ook, begrijp me niet verkeerd, maar denk wel dat je beter ernaast ook je polsen kunt trainen. Doe ik ook altijd erbij.

SjaakadeliC

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 aug 2006
Lengte
1m81
Massa
115kg
Vetpercentage
22%
Ik denk dat je dan wel moet oppassen dat je polsen niet te zwak worden als je ze altijd ondersteund. Ik gebruik ze zelf ook, begrijp me niet verkeerd, maar denk wel dat je beter ernaast ook je polsen kunt trainen. Doe ik ook altijd erbij.

Polsen kun je niet trainen.

BicepM

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
6 feb 2011
Lengte
1m74
Massa
76kg
Vetpercentage
7%

Dat hoor ik echt zo vaak eh.. polsen trainen.. Uh...

BicepM

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
6 feb 2011
Lengte
1m74
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Dat kan opzich wel. Met een paar stenen erop slaan en steeds herstellen.

HAH ja okay dat is ook wel zo maar ik weet niet of je kracht er dan op vooruitgaat :P
Bot herstelling heb ik wel eens van gehoord idd en sommige sporten doen ze dat ook, vooral knokkels..
Maar of het echt helpt bij deze sport.. ik weet het niet.. Lijkt me sterk :) Goed argument though! :)

Naar boven