Fitness Seller

pols doet zeer met biceps training

Bezoekers in dit topic

Je pols zo min mogelijk proberen te bewegen tijdens de oefeningen
En een handschoen met een polsbeschermer helpt ook(bij mij dan)

Na een tijdje zal je er geen last meer van hebben.

Ik denk dat je dan wel moet oppassen dat je polsen niet te zwak worden als je ze altijd ondersteund. Ik gebruik ze zelf ook, begrijp me niet verkeerd, maar denk wel dat je beter ernaast ook je polsen kunt trainen. Doe ik ook altijd erbij.
 
Ik denk dat je dan wel moet oppassen dat je polsen niet te zwak worden als je ze altijd ondersteund. Ik gebruik ze zelf ook, begrijp me niet verkeerd, maar denk wel dat je beter ernaast ook je polsen kunt trainen. Doe ik ook altijd erbij.

Polsen kun je niet trainen.
 
Ik denk dat je dan wel moet oppassen dat je polsen niet te zwak worden als je ze altijd ondersteund. Ik gebruik ze zelf ook, begrijp me niet verkeerd, maar denk wel dat je beter ernaast ook je polsen kunt trainen. Doe ik ook altijd erbij.

Dat hoor ik echt zo vaak eh.. polsen trainen.. Uh...
 
Dat kan opzich wel. Met een paar stenen erop slaan en steeds herstellen.

HAH ja okay dat is ook wel zo maar ik weet niet of je kracht er dan op vooruitgaat :P
Bot herstelling heb ik wel eens van gehoord idd en sommige sporten doen ze dat ook, vooral knokkels..
Maar of het echt helpt bij deze sport.. ik weet het niet.. Lijkt me sterk :) Goed argument though! :)
 
Back
Naar boven