AndroidHealthClinic

Pols vern**kt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Insane animal

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
897
Waardering
0
Waarschijnlijk heb ik mijn pols nu goed verknaakt.
Ik heb zo'n 2 maand geleden een keer op handen en voeten gelopen (vraag niet waarom), en die dag erna kreeg ik een zeurend iets in mijn linker pols (die bobbel).

Dus ik d8 van: ach gaat wel weer over, en kreeg een beetje last ermee tijdens trainen. Niet veel maar ik voelde het wel.

Maar het werd steeds erger en gisteren had ik gewoon veel pijn toen ik 40kg aan het bankdrukken was :mad: AAAHRRRGG maar doe ik 100 kg dan voel ik het al een stuk minder (heel vaag)
Ook met 20 kg dumbbells ging het niet goed.

Ook wanneer ik niet train voel ik nu mijn pols :(
De pijn straalt overigens niet uit naar mijn elleboog of vingers. het is alleen rondom die bobbel.

Ik denk dat ik maar naar de dokter ga ofzo.
 
Neem een paar weekjes rust, ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Koop eventueel een paar polsondersteuners na die paar weken rust, bij mij heeft het iig geholpen.
 
Kan een onsteking geworden zijn. Naar de dokter gaan zou ik zeker doen. Bijna bij elke oefening maak je meer of minder gebruik van je polsen.
Geef het in ieder geval RUST! Als het genezen is kun je speciefieke polsoefeningen doen om het zaakje te versterken. Zeker met bankdrukken komt er toch een grote belasting op dat gewricht .

En laat dat op handen en voeten lopen voortaan aan bassie en adriaan over.... Beterschap!
 
Even rustig aan doen bro en als t niet overgaat ff langs de dokter alhoewel die gewoon zal zeggen dat je rust moet hebben en een of ander medicijntje geeft dat toch niet werkt.

Bassie & Adriaan zijn veels te oud om nog van zulke toeren uit te halen ;)
 
En ik maar denken dat ie de Pols in een Topic bedoelde :D hahah
 
Da komt van `t rukken...
Weekje geleden kreeg ik `n zeurderig gevoel in m`n pols na `n matige onderarm-training.
Zaterdags kwam d`r nog `n blauwe plek aan te pas en vanmorgen toch maar naar de dokter geweest omdat `t echt niet meer te houden was.
Blijkt dus inderdaad ontsteking te zijn (wat ik al vreesde) en heb medicijnen meegekregen waar je bang van wordt (heb van nature al iets tegen medicijnen).Ciclofenac staat hier.
Advies van arts gekregen: RUST en medicijnen, want zo`n ontsteking wordt vaak verwaarloosd en er moet daarom nogal `s worden geopereerd.
Wil je nie bang maken, maar kan beter even langs de dokter gaan, want zover moet je `t niet laten komen.
En we horen `t nog wel.
Beterschap
 
jep jep naar de dokter ga ik :)
eenuhh Ciclofenac klinkt goed ;) neuhhhh
 
Naar de doc. gaan heeft weinig zin,
Rust houden!......
Luisteren naar je lichaam!......
Dat hoor ik altijd,.........jah dat weet mn reet ook !
Gewoon rustig doorgaan met trainen en zo weinig mogelijk je pols proberen te belasten, en koop een polsband voor je training (1 met kliiteband die kun je strak aansnoeren!).
En doe 2 of 3 keer per dag een coldpack op je pols bvb na je training!

suc6

gr rob
 
beter paar weken rust dan maanden geklooi met je pols idd.

latsig om ff te rusten maar ja, dan kan je naderhand als t goedis er weer vol tegenaan
 
Back
Naar boven