MuscleMeat

Polsbandjes voor Brabant? (1 bezoeker)

Moeten er polsbandjes komen voor Brabant?

  • Jazeker, ook een derde wereldland in nood telt mee

    Stemmen: 8 11,1%
  • Nee, laat ze verrekken, communicatie werkt niet, andere taal

    Stemmen: 15 20,8%
  • Waar ligt Brabant, wat is er gebeurd?

    Stemmen: 13 18,1%
  • Ik ben benchMarc

    Stemmen: 36 50,0%

  • Totaal stemmers
    72
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Syn zei:
Ik vind die brabo's meestal wel sympathieke gasten :o

Ah ja joh heb er heel gezellig mee geouwehoerd op de BBQ en ik zie anders nog even een postje in een andere thread waar Brutez me zelfs bedankte voor de eerlijke positieve woorden, kun je nagaan als echte Brabo! :D

Ik denk dat je gevoeligheid voor dit onderwerp ook ligt aan wat je gewend bent. Ikzelf persoonlijk interesseer me geen reet voor waar ik woon.
Mensen kunnen dus zeggen dat Utrechtenaren homo's, onverstaanbaar of wat dan ook zijn, het intereseert en raakt me iet zoals het een Fries of Brabander raakt. Ik heb gewoond in binnen -en buitenland en ben sindsdien mijn gevoel voor (beperkt) nationalisme compleet kwijt. Als er toeristen kwamen schreeuwen 'Hol-land! Hol-land!' dan had ik daar gewoon niks mee.
En als de Catalanen met hun vingertjes het catalunya-teken maakten vond ik ze net zo zielig.

Iemand zei ooit eens: Zonder vlaggen geen nationalisme.
Interessant gegeven. Te serieus voor het Gare hok iig! :D
 
Laatst bewerkt:
EricR zei:
Een apart polsbandje voor DBC zou ook handig zijn, kunnen ze hem makkelijker herkennen in de inrichting waar hij verblijft :D Geef nou maar toe, je werkt er niet maar het is gewoon een onderdeel van een gedwongen opname ;)
klopt , iets met verkeersagressie geloof ik , en ook steeds beerlucht enzo ruiken , vreemd verschijnsel :D
 
Allemaal mond houden over Brabant hé, Brabant rules big time! :D
 
DBC01 zei:
Wil je dan zeggen dat je dit serireus opvatte, dit geouwehoer over polsbandjes? OMFG Fgggenky! :roflol: Neee! Dit ws gare hanenhok-zooi! :kiss:

Eeh, uitgeluld? Waar blijkt dat uit dan? Nergens uit, sorry. Staat ook nergens een verwijzing of een indicatie dat ik 'uitgeluld' zou zijn. Neen, ik verwijs u naar het feit dat het met voorbedachte rade in het gare hanenhok geplaatst is omdat het daar thuis hoort. Als mijn betoog serieus van aard zou zijn dan zou het in Chat en Convo staan! :) :hello: Je reageert dus wel erg serieus voor een gaar hok :D

het feit dat je er niet op inging en erlangs ging lullen geef je mee aan dat je niets meer op hebt te zeggen a.k.a. uitgeluld ;)

Serieus reageren om lange k*t discussies te voeren is mijn manier om de garehanenhok-gevoel te beleven. Hier zijn geen regels over hoe 'serieus' je moet zijn, laat staan hoe je moet reageren :) En je blijft maar reageren op mijn posts dus ik heb weer wat om jouw zeer nuttige en kostbare (je was druk bezig met een flash spelletje zag ik in een ander topic? ;) ) tijd te besteden ;)

Denk eens aan de talloze liedjes over 'het Broabant'. denk aan de mensen die op TV verschijnen en zeggen uit 'Het enige echte Brabant' te komen, denk aan de bedenkers van de uitroep '...De geksteee', dat zijn allemaal tekenen die bijv. Utrecht niet heeft nee. ;)


JAA ! dáár kun je je argumenten op baseren.. wat je hier en daar ziet en hoort op TV enz.. en die ervaringen en dingen dat je hoort als algemene feiten nemen :thumb: go DBC !! ;) ZO moeten we het allemaal doen !! :thumb:
 
(je was druk bezig met een flash spelletje zag ik in een ander topic? ) tijd te besteden

:roflol:

Sukkie. Kijk es goed voordat je wat plaatst! :D Ik reageerde op een gekicked topic van tijden geleden. Dat dat niet toegestaan is. Voor de rest hou ik me erg weinig bezig met (Flash)spelletjes :roflol:


het feit dat je er niet op inging en erlangs ging lullen geef je mee aan dat je niets meer op hebt te zeggen a.k.a. uitgeluld

Oooh, dus als iemand niet antwoord zoals jij wenst of verwacht dan 'lult ie erlangs' en dan mag ie vertrekken? Nee hoor, ik reageer op wat ik leuk/zinnig of een antwoord waard acht, niks anders. Kijk nog es één keertje naar de titel van dit topic en besluit dan nogeens of je serieus moet reageren of niet! :D

Ieder ander ziet dit als onzinnige geintrapperij alleen mensen die serieus gekwetst zijn doordat ze te lang geisoleerd leven voelen zich aangesproken.
Maak je niet dik joh, niks an de hand, verruim je blik en trek het je NIET aan.

Maar als je de discussie over je thuisland wilt voortzetten mag dat altijd, trap maar af! ;)
 
Je wint toch niet DBC, brabant is gewoon gaaf. Admit it.
 
Dbc is gek hij wint dit nooit de ken gewoon nie haai hi een plenkske vur zenne kop.
 
benchMarc zei:
Je wint toch niet DBC, brabant is gewoon gaaf. Admit it.

Een gedeeltelijke bekentenis heb ik al gegeven in een ander topic heur! :sob:






:D
 

sharktale-lenny-oscar-sykes_1096556031.jpg
 
Moet eerlijk zeggen dat ik de gemoedelijkheid van provincies buiten de Randstad wel kan waarderen. Ik functioneer prima in de afstandelijke Randstad en zou niet zonder de gemakken kunnen die ik gewend ben in de stad waar ik woon. Maar in Noord-Brabant is het meestal toch iets vriendelijker allemaal, niet zo kil als de Randstad soms kan aandoen. Dagje rondlopen op een station in de Randstad en daarna een keer op station Eindhoven bijvoorbeeld maakt duidelijk dat wij gewoon een stuk gejaagder zijn. Die holle blikken op Den Haag Centraal Station zijn soms te triest voor woorden.
 
Helemaal mee eens Eric. Heb lang in Rotterdam op school gezeten. Prima stad maar kan vaak geen vriendelijke groet vanaf. Als ik nu nog in rotterdam kom en loop een leuke winkel binnen dan groet ik de verkoper EN de brede gozer die bij de deur staat :)
Die weten ook niet wat ze overkomt.
 
micr zei:
Helemaal mee eens Eric. Heb lang in Rotterdam op school gezeten. Prima stad maar kan vaak geen vriendelijke groet vanaf. Als ik nu nog in rotterdam kom en loop een leuke winkel binnen dan groet ik de verkoper EN de brede gozer die bij de deur staat :)
Die weten ook niet wat ze overkomt.


had najib amhali daar niet zo'n stukje over????

zoiets van: HEE!! check dit dan!!! die mafkees zegt hallo tegen me!!

huh? wat mot ie van je?

:D
 
Peppino zei:
had najib amhali daar niet zo'n stukje over????

zoiets van: HEE!! check dit dan!!! die mafkees zegt hallo tegen me!!

huh? wat mot ie van je?

:D

Juist zo'n blik :)
 
Waar ligt Brabant, wat is er gebeurd?

Hier in BE ken ik enkel Waals en Vlaams Brabant, en laat het nou net Brussel zijn waar ze de meeste wateroverlast hebben...
 
DBC01 zei:
:roflol:

Sukkie. Kijk es goed voordat je wat plaatst! :D Ik reageerde op een gekicked topic van tijden geleden. Dat dat niet toegestaan is. Voor de rest hou ik me erg weinig bezig met (Flash)spelletjes :roflol:

majaja.. daarom maak je altijd topics aan: VERSLAVENDE SPELLETJES !! Waar jij constant nieuwe scores plaatst.. don't fool me old man ! ;)



Oooh, dus als iemand niet antwoord zoals jij wenst of verwacht dan 'lult ie erlangs' en dan mag ie vertrekken? Nee hoor, ik reageer op wat ik leuk/zinnig of een antwoord waard acht, niks anders. Kijk nog es één keertje naar de titel van dit topic en besluit dan nogeens of je serieus moet reageren of niet! :D

Nee je ging gewoon niet meer in op het onderwerp.. dus je wist niets meer over te zeggen. je had geen weerwoord a.k.a. UITGELULD !

Heeft niets te maken met hoe ik WENS dat jij reageert op een reactie van mij... sukkie ;)

Ieder ander ziet dit als onzinnige geintrapperij alleen mensen die serieus gekwetst zijn doordat ze te lang geisoleerd leven voelen zich aangesproken.
Maak je niet dik joh, niks an de hand, verruim je blik en trek het je NIET aan.

Maar als je de discussie over je thuisland wilt voortzetten mag dat altijd, trap maar af! ;)

Dat ik zo reageer wil nog niet zeggen dat ik er serieus mee bezig ben hoor ;) Dat jij DENKT dat ik er serieus en persoonlijk bij betrek en me er druk om maak.. is jouw pakkie an :)

ik vind het gewoon leuk om op domme uitspraken (hoe garehanen hok dit ook is) van jou te reageren en constant een discussie te voeren..

nogmaals dit is een gare hanen hok.. hoe iemand reageert of wat 'ie zegt maakt niet uit.. er zijn hier geen regels over :)

Welke provincie had ookal weer gemiddeld het hoogste IQ? ;) Als de dijken begeven komen ze allemaal naar brabant omdat dat niet onder de zeespiegel ligt ;)


Brabant is gewoon de GEKSTE !! BOERUHHH BOERUHH !!

Over een paar jaar zie je jou ook vol vreugde op een carnavals kar staan met een pul bier in de hand in een maf pakkie.. alleen weet je dat zelf nog niet.
 
DBC01 zei:
Ik hoef trouwens niet naar Braboland om kennis te maken met " " , zie mijn eerdere post over mijn clash met Liefste Brabootjes RobG en aanhang. :)
jij hebt ze ook ontmoet!?
Zullen we via pm ervaringen uitwisselen. Ik voel de behoefte om erover te praten, volgens mijn therapeut ik moet het nog een plekje geven.











BRABANT DE GEKSTE! HELMOND SPORT 4 EVER!!!!
 
Ohw God voetbal, neeee! :eek:

@Fgenkpie: Nogmaals als je wilt dat we de draad oppakken op het punt waar jij zo krampachtig beweert dat ik uitgeluld ben: Derde en laatste keer: Shoot! ;)

Op een gegeven moment valt er gewoon niks meer te zeggen over een gare hanengrap want ook grappen hebben hun tijdslimiet maar de serieuze toon waarop Fgenk ingaat op m'n narigheid verraadt een grenzeloze irritatie aan DBCtje
 
Back
Naar boven