Fitness Seller

Polsbandjes voor Brabant?

Moeten er polsbandjes komen voor Brabant?

  • Jazeker, ook een derde wereldland in nood telt mee

    Stemmen: 8 11,1%
  • Nee, laat ze verrekken, communicatie werkt niet, andere taal

    Stemmen: 15 20,8%
  • Waar ligt Brabant, wat is er gebeurd?

    Stemmen: 13 18,1%
  • Ik ben benchMarc

    Stemmen: 36 50,0%

  • Totaal stemmers
    72
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

We gaan een draadje waar de grap compleet vanaf is in leven houden! Tof!

Eerst DBC een beetje kietelen (die hapt altijd:D).
Euhm, zeg DBC, jij bent gewoon jaloers dat die gekke brabo’s het tofste volksfeest van Nederland hebben. Namelijk: CARNAVAL! Jij zou ook graag Carnaval willen vieren, maarja jij komt uit het westen dus je zou niet weten hoe je dit geweldige feest moet vieren. En dat frustreert je mateloos. Geef maar toe diebieciel, ik leg de vinger op de zere plek.
 
Carnaval is best een leuk idee en compleet logisch. Je ziet er allemaal even belachelijk uit en ook je gedrag boeit niet, dus je kunt je compleet laten gaan in je onnozelste outfit.
Maar geen randstedeling die dát aandurft, omdat ze veel te veel waarde hechten aan hoe ze op anderen overkomen. Die zijn even dichtgetikt, in het krampachtige wereldje waarin ze leven. Allemaal proberen ze geforceerd hun draai te vinden in een omgeving waar je als mens helemaal niet thuishoort.
Ik probeer noch carnaval, noch brabant goed te praten, maar aan te geven dat dat superieure gevoel van de gemiddelde randstedeling echt nergens op gebaseerd is, stelletje mieren.
nou doei dan.
 
D. zei:
Je ziet er allemaal even belachelijk uit en ook je gedrag boeit niet, dus je kunt je compleet laten gaan in je onnozelste outfit.
dit is jouw samenvatting van de DBB barbeque?
 
Dat lees je goed, lauw.
 
DBC hapt niet. Wie stuurt die slome effe een pm?
 
DBC01 zei:
Ohw God voetbal, neeee! :eek:

@Fgenkpie: Nogmaals als je wilt dat we de draad oppakken op het punt waar jij zo krampachtig beweert dat ik uitgeluld ben: Derde en laatste keer: Shoot! ;)

Op een gegeven moment valt er gewoon niks meer te zeggen over een gare hanengrap want ook grappen hebben hun tijdslimiet maar de serieuze toon waarop Fgenk ingaat op m'n narigheid verraadt een grenzeloze irritatie aan DBCtje


Kom maar op :) je weet er toch niets nuttigs en concreets over te vertellen. het enigste waar jij alles op baseert zijn eigen ervaringen of dingen die je (DENKT) hier en daar te horen :P

Ik beweer niets krampachtig.. ik vertel gewoon wat ik concludeer.. en dat jij het niet wilt inzien.. is not my problem :nana:
 
Ik heb vorig jaar al genoeg over carnaval gezegd, een slimme user weet die topic nog ergens te vinden :D Het zou slechts een herhaling van trieste feiten worden, waar mensen in vermeld worden die eens per jaar compleet vermomd hun beste gakstaaahh mogen uithangen en dan wekenlang zoet zijn volgens kerktraditie, totdat kagnaval zich weer aandient.

Ik heb geen datum nodig waarop ik gek mag doen, ik bepaal dat zelf wel en als ik gek doe doe ik dat zonder masker.
 
Back
Naar boven