XXL Nutrition

Polsen

Bezoekers in dit topic

Unsub

Novice
Lid geworden
17 dec 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
61kg
Hey, ik vroeg me of je deze doormiddel van trainen met dumbbells kunt verbreden etc?

Ik heb ergens gelezen dat dit niet mogelijk is omdat daar enkel pezen etc. zitten.. Mijn polsen zijn namelijk vrij dun..
 
Je polsen zelf kun je niet verbreden, je voorarmspier wel
 
Gewoon veel eten

voor je het weet heb je dikke polsen
 
Gewoon veel eten

voor je het weet heb je dikke polsen

en als je droogtraint is het weer net zo dun:)

train je onderarmen, dit compenseert met je pols.
 
Maar als ik mijn armen train, bovenarm, onderarm en je pols word niet dikker door trainen dan gaat dit er toch niet uitzien op een bepaald moment??
 
Maar als ik mijn armen train, bovenarm, onderarm en je pols word niet dikker door trainen dan gaat dit er toch niet uitzien op een bepaald moment??

Nee onzin
 
Natuurlijk word je pols dikker

Alsof je onderarmspieren alleen aan de kant van je elleboog zitten

Je zal er bijna niks van merken, maar dikker worden ze zeker
 
Natuurlijk word je pols dikker

Alsof je onderarmspieren alleen aan de kant van je elleboog zitten

Je zal er bijna niks van merken, maar dikker worden ze zeker

nee worden ze niet, tenzij je aan human growth hormones zit
 
Je polsen zullen onmerkbaar dikker worden, je pezen zullen maar een klein beetje dikker worden. Dunne polsen en ellebogen etc. zien er juist beter uit als je eenmaal grote spieren hebt, geeft zo een tapered look
 
is het ook zo dat mensen met dunne polsen evt enkels ook minder spieropbouwend vermogen hebben dan mensen met dikkere polsen/enkels? of lul ik broscience.

OT: zover ik weet is groei van pols spier gebeure heel minimaal
 
@kidmonster -> bs
Mensen met dunne polsen zijn vaak ecto, dus dat zou een redenatie kunnen wezen
 
@kidmonster -> bs
Mensen met dunne polsen zijn vaak ecto, dus dat zou een redenatie kunnen wezen
iemand poste hier laats een topic op wetenschap over dat het genetisch bepaald is ofzoiets. wat me wel opvalt is dat mensen met over algemeen brede bouw ook vaker brede polsen hebben
 
@kidmonster -> bs
Mensen met dunne polsen zijn vaak ecto, dus dat zou een redenatie kunnen wezen

Mesotypering -> BS

En als het al iets zou zeggen dan zegt het alleen iets over de mesotypering van je armen.
 
Sorry :p
Maar ik heb het idee dat de vraag van TS al beantwoord is. Het is niet mogelijk, tenzij je je vp flink verhoogt
 
Mesotypering -> BS

En als het al iets zou zeggen dan zegt het alleen iets over de mesotypering van je armen.

In mesotypering geloof ik niet, dit idee is trouwens afkomstig van psychologisch onderzoek, geen onderzoek voor training of iets dergelijks.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 22:18 ----------

@kidmonster -> bs
Mensen met dunne polsen zijn vaak ecto, dus dat zou een redenatie kunnen wezen

Nee, volgens onderzoek hebben mensen met dunnere botten(dus niet alleen polsen, ook enkels worden gerekend, misschien zou het kunnen dat iemand een vervormde botstructuur heeft en een abnormale botverdeling heeft, maar daar ga ik niet van uit) minder spiermassa kunnen opbouwen. Dit is een zeer lang lopend statistische onderzoek gebaseerd op natural bodybuilders. De oorzaak is niet bekend, en hoe makkelijk je dik kunt worden is niet noodzakelijk gelinkt aan spieropbouw. Er zijn ook genoeg mensen die makkelijk dik worden, met dunne botten en weinig potentie to spieropbouw. Afijn, mensen als zachte bolletjes vet eigenlijk:o

OnTopic: polsen worden niet dikker door oefening, bot kan wel dichter worden, om de zwaardere last beter te kunnen dragen.
 
Lijkt me een mooi volledig antwoord
 
je lichaam past zich aan op de training. spieren worden groter
en als je met grote gewichten traint (zware deadlift) past je lichaam zijn botstructuur aan om de kracht goed aan te kunnen.

je polsen zullen dikker worden. maar reken niet op meer dan 1/2 cm naar heel veel jaren trainen
 
Hey, ik vroeg me of je deze doormiddel van trainen met dumbbells kunt verbreden etc?

Ik heb ergens gelezen dat dit niet mogelijk is omdat daar enkel pezen etc. zitten.. Mijn polsen zijn namelijk vrij dun..

Hoe dacht je zelf dit te gaan doen? 50 kg dumbbells een aantal keer op je polsen te laten vallen? Worden ze naast plat, wel breder van...

Nee even serieus, nog nooit een lesje biologie gehad? Hoe durf je het om zn vraag te stellen, had hem anders eerst even gegoogled ???
 
Back
Naar boven