XXL Nutrition

Polsen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
7.249
Waardering
6
Mensen, mensen, ik heb jullie hulp nodig.
Ik train nu een jaartje, en ik ben van een dunne lat verandert naar een iets minder dunne lat. Conclusie: mijn polsen zijn nog steeds veel te dun, terwijl mijn boven armen, maar ook mijn onderarmen (exclusief dus polsen) al een illuster gestalte aannemen. Ik weet dat polsen lastig groot te maken zijn, maar is dit toch mogelijk (met wrist curls e.d.). Of ligt het gewoon voornamelijk aan mijn eetgedrag (ik begin namelijk nu pas echt vuilnisbelten te eten)?

Danke schön, Wouter
 
Denk niet dat je veel kunt doen om je polsen dikker te maken, polsen zijn doodgewone gewrichten.

En met wrist curls train je je onderarmen.
 
Zou genetisch kunnen zijn. (Je zegt zelf dat je een dunne lat bent)

Verder na een jaartje trainen kun je nog niet echt iets zeggen over je polsen.
Polsen zijn grotendeels een bundel pezen en 2 botten.
Kun je niet veel groei van verwachten in 1 jaar.
Wrist culrls maken je polsen niet groter, patience extensions en persistence curls (3x10 reps) zullen je beter helpen.
 
Dank jullie wel voor jullie reactie,
maar die persistence curls zijn toch meerdere oefeningen ofnie?

Wouter
 
Originally posted by bestoldschool

Wrist culrls maken je polsen niet groter, patience extensions en persistence curls (3x10 reps) zullen je beter helpen.


Je kunt je polsen toch niet groter maken ???
 
Ik heb precies hetzelfde probleem als jou met die dunne polsen. Ik heb de strijd al opgegeven om dikkere polsen te krijgen, het boeit me ook niet meer. Als je dunne polsen hebt lijkt de rest ook groter, das weer een voordeel.
 
daar heb je dan weer gelijk in, haha, maar ik denk dat als je voor een langere tijd (en dan heb ik het echt over een paar jaar) dat het dan wel wat beter wordt, toch? En trouwens, mijn vader is ook errug dun gebouwd, maar is aardig gespierd en heeft echt geen dunne polsen, hij drumt dan ook al zo'n 50 jaar professioneel.
 
als je flink aankomt komt er ook een laagje vet over je polsen, alhoewel dit miniem zal zijn..
 
Je polsen zal je niet echt groter kunnen maken; wel sterker...
 
yeap.

mettertijd zal het misschien wat uitmaken, maar niet veel.

wie geboren is om dunne gewrichten te hebben, zal sterven met gewrichten aan de dunnere kant

wie geboren is met zware botten zal met zware botten sterven.


maar dunne polsen wil niet zeggen zwak, of gelimiteerd in je mogelijkheden hoor! je kan even goed sterk of sterker worden dan iemand met dikkere botten. en groter natuurlijk ook ;)
 
Back
Naar boven