Fitness Seller

Polsklachten (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Pieter318

Cool Novice
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
39
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
17%
Hallo allemaal,

Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is om dit topic aan te kaarten dus als het verkeerd staat hoor ik het wel.

Enkele weken geleden had ik na mijn workout ineens last van m’n pols. In rust deed het geen pijn, maar als ik m’n pols naar binnen bewoog (handpalm naar onderarm toe) voelde ik een sterke pijn. Ook als ik me met m’n hand ergens op afzet (bijvoorbeeld van bed) voel ik een steek, dit lijkt apart omdat je pols dan de andere kant op buigt..

Ik heb toen enkele dagen rust gepakt en ben de afgelopen tijd met wrist wraps gaan trainen. Dit hielp goed want zelfs tijdens het zware bankdrukken en shoulder pressen had ik geen last. Ik kon eigenlijk alles weer doen en vanochtend werd ik ineens wakker en begon het weer pijn te doen. Ik zit nu constant te testen of het nog pijn doet als ik buig en waar het precies pijn doet, maar daardoor forceer ik het volgens mij alleen maar meer.

Zou het helpen om mijn onderarmen en polsen te trainen door middel van bijvoorbeeld wrist curls? Jullie hulp is heel erg welkom.

Groetjess,

Pieter

Robin_

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Waardering
720
Lengte
1m78
Misschien gewoon een paar dagen rusten en voltare gel smeren? Toen ik m'n pols had bezeerd zei ook iedereen dat ik gewoon moet doortrainen hier, lekker niet luisteren en je rust pakken.

Spambod

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
2.502
Bij polsklachten is minder masturberen het advies.

• Like
Waarderingen: Apw

Diver2000

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
51
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Wanneer je de pols buig zie je dan een bultje tevoorschijn komen?
Kan een ganglion zijn. Zelf ook gehad en dat was niet heel geweldig met trainen......
Begon later ook in rust vervelend te worden.

sander2el

Cool Novice
Lid geworden
18 sep 2010
Waardering
58
Lengte
1m93
Massa
98kg
Vetpercentage
15%