Fitness Seller

Polsomvang? (1 bezoeker)

Wat is de omvang van je pols?

  • 13,5-15 cm

    Stemmen: 6 12,8%
  • 15-16,5 cm

    Stemmen: 3 6,4%
  • 16,5-18 cm

    Stemmen: 15 31,9%
  • 18-19,5 cm

    Stemmen: 12 25,5%
  • 19,5-21 cm

    Stemmen: 10 21,3%
  • 21-22,5 cm

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22,5-24 cm

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24-25,5 cm

    Stemmen: 0 0,0%
  • 25,5-27 cm

    Stemmen: 0 0,0%
  • >27 cm

    Stemmen: 1 2,1%

  • Totaal stemmers
    47

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
We hadden het in een andere draad (over endo/ecto) over dat de mate waarin je veilig spieren kunt aanzetten is bepaald door je botstructuur. Zelf heb ik hele kleine polsjes (en ook kleine voetjes = maat 37) van resp. 14,6 (L) en 14,8 cm (R) in omvang.

Dus is mijn vraag: wat is je polsomvang en ben je volgens jezelf ecto of endo?

Espi, een endo-meso type..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook rot polsjes, zon 18cm....
Met 40cm bovenarm...

Ehm, maar dat van die voeten klopt niet bij mij ;) Ik heb bootmaatje 46.
 
De dikte van je pols kan je weinig aan veranderen...

21cm
 
Ik had geen flauw benul over omvang dus ws heb ik naar boven ietwat overdreven... Maar daarom dus dit polletje.. eens kijken wat men heeft. Maar heren/dames, ook graag erbij vermelden of je ecto/meso/endo bent!

Espi
 
LOL, ik heb wel erg dunne polsjes... :D
16 cm maar.... :eek:
geen wonder dat me onderarm van 31cm erzo breed uitzien.. :D

ben zelf denk ik meso...
 
17 cm...damn robin 21 cm O_O!
 
18 cm

altijd nunchaku gedaan (heb altijd gehoord dat dat de groei van de dikte van de pols tegenwerkt. Ik vat alleen nog steeds niet hoe of wat :D, dus gewoon dunne polzen)
 
Ik heb tot nu de grootste, maar liefst 21.5cm !....valt er nog wat te winnen? :D
 
Nee, maar ik voel me wat onbenullig dat ik er zo ver naast zat qua omvang naar boven toe ;). Gewoon nieuwsgierig. Eigenlijk is dit niet zo'n handige poll omdat het erom gaat een beeld te krijgen of iemand waar veel 'vlees' aan hangt (en evt. ook vet) nu ook altijd een grove bottenstructuur heeft en andersom.. Zo werkt het niet.
Dus evt. nog herhalen met een tweede polletje waarin die dingen wel verwerkt zijn...maar eerst deze draad 'dood' laten lopen.

Espi
 
Mijn polsjes sucken ook pfff net ff gemeten: 17cm :mad:
Maar ik ga me niet meer druk maken want die polsen worden toch niet dikker. You gotta live with it :D
 
Back
Naar boven