MuscleMeat

Polsomvang? (1 bezoeker)

Wat is de omvang van je pols?

  • 13,5-15 cm

    Stemmen: 6 12,8%
  • 15-16,5 cm

    Stemmen: 3 6,4%
  • 16,5-18 cm

    Stemmen: 15 31,9%
  • 18-19,5 cm

    Stemmen: 12 25,5%
  • 19,5-21 cm

    Stemmen: 10 21,3%
  • 21-22,5 cm

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22,5-24 cm

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24-25,5 cm

    Stemmen: 0 0,0%
  • 25,5-27 cm

    Stemmen: 0 0,0%
  • >27 cm

    Stemmen: 1 2,1%

  • Totaal stemmers
    47

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Vince
Mijn polsjes sucken ook pfff net ff gemeten: 17cm :mad:
Maar ik ga me niet meer druk maken want die polsen worden toch niet dikker. You gotta live with it :D

Waarom balen Vince polsen zijn genetisch bepaald het begin van je onderarmen kun je trainen. Is toch wel oke zo'n aflopende vorm.

Voorbeeldje :D :
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
19 cm en een beetje.

Gemiddeld dus zo te lezen.
 
14,5, dus zelfs kleiner dan espi! Enne, wie heeft die monsters van >27 cm? LOL, daar zijn mijn bovenarmen nog niets bij :D

Volgens mij moet je trouwens naar polsdikte in vergelijking met lengte kijken, bijv. espi heeft in dat geval in verhouding veel dikkere polsen (want stukken korter) dan ik. En ook in verhouding met de lengte van je handen, ik kan mijn duim en middenvinger rond mijn polsen leggen en daarbij met het topje van de duim volledig de nagel van de middenvinger bedekken. Dat zegt meer over lichaamstype dan gewoon alleen de afmeting, denk ik .. Denk dat ik zelf ecto-meso ben, maar ja, kan dan ook wel gewoon ecto zijn :finger: ... Schoenmaat overigens 39 = redelijk normaal voor mijn lengte.
 
21 cm. Onderarm is 39 cm en bovenarm 53.
Schoenmaat is 46.
 
19,5
voeten maat 43/44
onderarm op breedste punt 36,5
oja.. misschien ook leuk in je volgend onderzoekje
lengte 1,80 meter en 50 cm de
afstand tussen de acromions van je schouderbladen zonder je schouders naar voren te bewegen, dus in ontspannen toestand.
Acromion is het puntje wat je achter op je schouder voelt. Je kan het hier bijv. zien http://www.geocities.com/Elizabeth_Bauer_2000/2scapula2.html
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Dom!nator


Waarom balen Vince polsen zijn genetisch bepaald het begin van je onderarmen kun je trainen. Is toch wel oke zo'n aflopende vorm.

Voorbeeldje :D :
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Hmmzzz, jaaa tuurlijk, nog ff trainen en dan moet dit wel lukken :D :D :D

Zijn er mensuh hier die regelmatig de onderarmen opmeten?
Vraag me soms af in welke frequentie je ze best kan trainen en bij welke spiergroep. Moet toch snel overtrainen worden. Je gebruikt ze haast in elke oef.
 
Mijn onderarmen zijn 28 cm en zijn dus iets gegroeid 0.5 tot 1 cm. Enkel train ik deze niet echt appart meer, de laatste keren dat ik het deed kon ik niet echt meer goed dingen vastpakken en dit verergerde zich op het werk steeds en op den duur kon ik soms ff niets meer vastpakken omdat ik geen grip meer had. Terwijl ik toen toch maar 2 setjes had gedaan per arm.
 
Eh, de (linker)onderarm meet ik wel elke zondagochtend, maar die verandert ook heel weinig net als de pols, nek en enkel (resp. 15, 34 1/2 en 20 cm) en is 25 cm dik..
 
Kan je je pols niet trainen door veel aan je leuter te sjorren?
 
Haha Oli.. vast, maar dat zijn hoge reps, laag gewicht daar wordt je pols niet sterker van... geldt trouwens ook voor dames die over hun schaambeen wrijven om de kittelaar op te laten richten. Wegens RSI heb ik daar een hulpje voor dat op batterijen werkt: FingerFlex heet het. Heel handig :p

Wrist curl en reverse wrist curl evenals de reverse preacher curl (kende ik nog niet) zijn de oefeningen die erbij horen. Zie verder: http://www.exrx.net/Lists/ExList/ForeArmWt.html

Altijd weer een verrassing die Oli...
 
Originally posted by Esperantisto
Haha Oli.. vast, maar dat zijn hoge reps, laag gewicht daar wordt je pols niet sterker van...


Dus ben je eigenlijk krachtuithouding aan het trainen wanneer je aan je leuter sjort....
 
Back
Naar boven