Fitness Seller

pomp bij boodschappen doen

Bezoekers in dit topic

Pump

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
396
Waardering
1
ik liep laatst terug vanuit de winkels met een doosje in mijn handen met ik dnek voor een 10 a 12 kilo spullen erin, ik liep ongeveer 4 minuten en toen kreeg ik langazamerhand echt een pomp gevoel in mijn biceps, het was toen 3 dagen gelen dat ik min biceps heb getraind, klopt er iets niet aan mij :D of is er wel degelijk een verklaring voor, ik heb wel ooit eens eenverhaal gelezen van eeen pro die beweerde dat als hij telefoneerde dat hij dan al een pomp kreeg in zijn armen, iets met spiergeheugen ofzo, kan het daar iets mee te maken hebben??
 
logisch, door het dragen van spullen blijft je spier constant onder spanning waardoor bloed moeilijker kan terugstromen. Als je pas getraind hebt en je spieren zijnnog herstellende dan treed dat verschijnsel eerder op.
Het enige geheugen wat je moet hebben is dat je geen boodschappen vergeet anders moet je 2x lopen :P
 
logisch, door het dragen van spullen blijft je spier constant onder spanning waardoor bloed moeilijker kan terugstromen

oh ja tuurlijk stom dat ik daar niet aan gedacht heb :headbang: thanx :headbang:
 
heb ik ook altijd :P
 
Dit is het bewijs dat een pomp niets met een goede training of spiergroei te maken heeft.
het zijn gewoon de haarvaten voor je biceps die afgekneld worden waardoor het bloed wel in de spier kan (bovendruk/systole) maar minder goed eruit. (onderdruk/diastole)
 
Back
Naar boven