AndroidHealthClinic

Pomp in onderarmen.

Bezoekers in dit topic

Murk

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
30
Ik doe nu een split waarin ik de rug samen met de biceps aanpak, want een aparte armen dag werkte niet egt voor mij.. Ik begon gewoon eerst m'n rug en daarna kwam ik bij de biceps maar ik dit ging helemaal niet goed omdat me onderarmen al opgepompt waren van me rug, en kon met moeite 4 sets biceps doen (met gewicht waar ik normaal 10-12 reps mee kon,kon ik nu maar heel moeilijk 6 reps doen) Toen ging ik over op afwisselen bv. Eerst deadlift, dan dumbbell curl, barbell row, concentration curl... Dat ging gelijk een stuk beter maar nu hoorde ik dat het minder effectief was.
Wat kan ik nu het beste doen, want na m'n hele rug getraind te hebben lukt het met de biceps niet echt (grootendeels door m'n onderarmen,biceps zelf zijn ook wel wat vermoeid maar dat is begrijpelijk)

Maakt niet uit wat je doet IMO.

Als je eerst rug hebt gedaan, is het idd moeilijk en zwaarder biceps trainen. Want bij je rug pak je je biceps ook mee. Daarom vind IK dat je je biceps ook niet zo hard HOEFT te trainen na de rug.

Maar psychisch is het klote, want je weet dat je niet op volle toeren draait. Daarom wissel ik het af.

ik kon mn biceps ook haast niet trainen op rug dag en dat lag niet aan het feit dat ik ze al pak bij mn rug oefeningen, maar ook in mn onderarmen.ik moest al zowat op volle kracht knijpen om de dumbbell van de grond te pakken.

er zijn 2 oplossingen in mijn ogen:
1. onderarmen trainen op knijpkracht, zodat ze minder vermoeid zijn na de rug training.
2. je biceps op een andere dag pakken. dat kan best en als je denkt dat je ze overtrained dan doe je gewoon 1 of 2 setjes minder.

Het went vanzelf, je onderarmen worden sterker en je zult na een tijdje nergens last van hebben.
Had het zelf ook eerst.

Jep, psychisch is het vooral een klap, maar ja het is eens een andere manier van trainen, ikzelf doe liever niet rug en biceps dezelfde dag omdat et niet zo lekker traint vind ik. Maar als je ze op dezelfde dag doet dat went zoals maniac zei.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven