AndroidHealthClinic

Pompen of verzuipen Deel 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
get em killer!

thanks_dad.jpg
 
Training 13 maart.

#Arms#
-Back press
4 sets
-Floor press
4 sets
-BB curl
4 sets
-Push ups
4 sets
-Dips
4 sets

#Cardio
5km. Joggen: 23:40

*Ging kapot na 200m.


___________________________________________

Training 15 maart.

Heavy Bench Coan, Wk1

-BP
5 x 60
2 x 3 x 80
2 x 10 x 105

-CGBP
2 x 3 x 80
2 x 10 x 93

-Incline BP
5 x 60
2 x 10 x 86

-LPD, Hammer wide Fat grip
8 x Fullstack
3 x 8 x Fullstack + 40kg.

-Chin ups
8x
6x
7x

-Triceps pushdown SS seated side raises
3 sets

*Goed, had telkens 3-5 reps in de tank tijdens het benchen, alleen incline was een ware hel.
 
nice benching!
 
Thanks.

Training 16 maart.

LB

-Speed Boxsquat, Safety bar(28cm. box)
8 x 2 x 110 + 2 Chains

-Sumo DL
3 x 100
3 x 140
1 x 180
1 x 200
5 x 228 'PR' (****ing zwaar)

-Safety GM
3 x 12 x 70

-Standing abs
3 sets

-Side bends
3 sets

..
 
haha wtf man... sumo deads werken goed voor je! dik pr
 
Die bench ziet er idd wel heel erg makkelijk uit. Ik ben benieuwd wat je hiermee zal halen.
 
28cm box heb ik nu ook gefabriceerd, best lastig om zover naar achteren te gaan zitten op zo'n lage box, heb net het idee dat ik de laatste cm's bijna val. Met een 32cm box heb ik dat 'net' niet. Mss strakke hams ofzo, komt het jou bekend voor?

Nice DL.
 
28cm box heb ik nu ook gefabriceerd, best lastig om zover naar achteren te gaan zitten op zo'n lage box, heb net het idee dat ik de laatste cm's bijna val. Met een 32cm box heb ik dat 'net' niet. Mss strakke hams ofzo, komt het jou bekend voor?

Nice DL.

Dan moet je niet zover naar achteren gaan zitten dan gaat het prima dacht ik zo
 
Dan moet je niet zover naar achteren gaan zitten dan gaat het prima dacht ik zo

Boxsquat = naar achter zitten.

At Gijs: meende ook een keer te zien dat je bekken kantelt/onderrug iets bol word als je fullsquats doet dus zou best goed kunnen dat je hams dan te strak staan als je ook moeite hebt met naar achter zitten. In de squathouding zitten, goed archen en jezelf naar beneden duwen (met je handen aan het squatrack) met behoud van de arch. Aan het begin kom je wellicht niet super diep maar op een gegeven moment kan je vrijwel letterlijk ass to thA graz.
 
Boxsquat = naar achter zitten.

At Gijs: meende ook een keer te zien dat je bekken kantelt/onderrug iets bol word als je fullsquats doet dus zou best goed kunnen dat je hams dan te strak staan als je ook moeite hebt met naar achter zitten. In de squathouding zitten, goed archen en jezelf naar beneden duwen (met je handen aan het squatrack) met behoud van de arch. Aan het begin kom je wellicht niet super diep maar op een gegeven moment kan je vrijwel letterlijk ass to thA graz.

Ja dat weet ik wel. Maar bij mij was het geval nog wel is dat ik te ver naar achteren wou en dat je dan het laatste stukje neerploft
 
Ja dat weet ik wel. Maar bij mij was het geval nog wel is dat ik te ver naar achteren wou en dat je dan het laatste stukje neerploft

Schenen zo goed als verticaal, komen je knieen over je tenen dan houd je jezelf voor de gek bij boxsq.
 
Thanx!

@Gijs: Zal voornamelijk gewenning zijn. Ik zat mezelf tijdens de lift ook af te vragen wanneer mijn gigantische glutes de ****ing box zouden touchen. Vandaag ging het al een stuk beter.

Training 18 mrt

Light Bench coan wk2

-BP
5 x 60
2 x 10 x 90

-V-handle Pulldown
3 x 15 x Fullstack

-Flyes
3 sets

-Dips
3 sets

-Pull aparts
3 sets

-Triceps pushdown
3 sets

____________________________________________________________________

Training 19 maart.

DE LB

-SB Boxsquat + 2 Chains
8 x 2 x 120

-Speed DL
6 x 1 x 120 + 4 Chains

-Rev. Hypers
15 x BW
3 x 15 x 100

-Pulldown abs
3 sets

-Lying leg raises
3 sets

*Good.
 
Hoe de chains gemonteerd op de DL? Over de uiteindes of naast de handen. Met een hulpchain of gewoon het midden van de chain over de bb gedropt?

Gewoon even interessant voor mijn eigen set up.

En idd ik zal moeten wennen aan die lage box.
 
Hoe de chains gemonteerd op de DL? Over de uiteindes of naast de handen. Met een hulpchain of gewoon het midden van de chain over de bb gedropt?

Gewoon even interessant voor mijn eigen set up.

En idd ik zal moeten wennen aan die lage box.

Normaal dropte ik altijd de chain gewoon over de barbell heen, maar dat was altijd ****ing irritant. Chains die onder de schijven kwamen en elke rep de chains weer op de juiste plaats leggen. Toevallig vandaag een filmpje gemaakt van mijn set-up, doe nu sluiters aan het uiteinde van de bar waar ik de chains doorheen haal, werkt perfect. Chains komen ook mooi los tijdens de lockout, ze wegen overigens 17kg. per stuk.

Set-up:
http://www.youtube.com/watch?v=SbrBetuvPJ4

Demonstration:
http://www.youtube.com/watch?v=S5cOwU3BulI
 
Laatst bewerkt:
Oke, ja zo heb ik het laatst ook gedaan met de grote chains. Eerst naast de handen geprobeerd = fail. Elke keer die chains onder de bar. Daarna naast de schijven aan de andere kant, nog irritanter. Toen 2 klemmen aan het uiteinde van de bar waar ik hem tussendoor haalde.
 
Training 20 Maart.

Heavy Bench Coan wk2

-BP
3 x 80
2 x 10 x 105

-CGBP
3 x 80
2 x 10 x 93

-Incline BP
5 x 60
2 x 10 x 87

-LPD Hammer, Fat bar
8 x Fullstack
3 x 8 x Fullstack + 40kg

-Seated Side raises
3 sets

-Face pulls(onderhands)
3 sets

-Light pushdowns
3 sets

*Good.
 
Laatst bewerkt:
Op dat filmpje heb je een aardig wijde grip of niet?
 
Op dat filmpje heb je een aardig wijde grip of niet?

Ja klopt, Regular grip is nu ringvinger op de ringen. Voorheen was dit altijd middelvinger dus het is al wat smaller geworden.

Training 23mrt.

Coan deadlift wk1

-DL(75%)
1 x 2 x 195

-Speed DL(60%)
8 x 3 x 155

-3x circuits:
Stiff-leg deadlift: 8 x 150
Bent over row: 8 x 100
Underhand (reverse) grip lat pulldown: 8 x Fullstack + 40kg
Arched back good morning: 8 x 100

*Ging kapot op de circuits, conditioneel zwaar, maar wel lekker. Ben nu dus ook met Coan begonnen voor mijn Deadlift, 240 als current max ingevuld en 260 als desired max. Zal nu op vrijdag wat Olympic squats en high rep SB GM doen op mijn LB dag, maar niet te veel. Heb ook gewichthef schoenen besteld: [Link niet meer beschikbaar] ''Ironwork III 2008".
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven