Fitness Seller

Pompen of verzuipen

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Verrek! Toch goede training uwe buffheid.

Welke mentale barrière heb je doorbroken, als ik zo vrij mag zijn? Wel prettig om te weten dat er daarboven toch iets zit!!1
 
Hehe de 100 repper Rope crunches!!
 
Wat begrijp je niet Emile? Dat was mijn mentale barriere, nog nooit heb ik 100 reps op Rope crunches gehaald in mijn carriere.
 
Hehe de 100 repper Rope crunches!!

True, die zijn een bitch. Ik durf altijd maar tot 99 te gaan, waarna de angst toeslaat. Een mijlpaal is hierbij genoteerd!
 
Respect voor de Crunches!
 
pff 13 x110.. sick shit hier man.. zo even lekker 8x205....
elke keer als ik weer terug kom een bezoekje te brengen verbaas ik me weer... zelfs in tijden dat de goede jongen bijna door zijn rug gaat... :cool::cool:

keep em coming hengst
 
Bedankt mannen! Het gaat al geleidelijk beter met mijn rug.

Rustige training, rug gespaart.

-J.M presses
10 x 80
10 x 80
10 x 80
10 x 80
10 x 80

-DB schoulder press
10 x 26
10 x 32
10 x 32
10 x 32
9 x 32

*Tijdje niet gedaan, viel me zwaar.

-Pull ups
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
6x BW

-Veel gerekt en wat BW hyper-extension.
 
Bro. Heb je nog getraind deze week?
 
Alles Kapot!!1

Bro. Heb je nog getraind deze week?

Yo Pompkoning,

Ja ik heb zeker nog getraind, alleen is de motivatie een beetje laag vanwege de pijntjes--> Dus weinig zin om te posten. Met name mijn rug voelt niet best aan, deze week een massage gehad en het voelt allemaal al iets beter maar nog verre van optimaal. De afgelopen 2 weken ook geen deads gedaan, de Rep outs verder allemaal erg gemakkelijk gehaald.

Rep outs:

Bench:
3 x 90
3 x 105
10 x 117,5

------------

5 x 100
3 x 110
6 x 125

Barbell row: Idem

Mp:
3 x 65
3 x 75
5 x 85

---------

5 x 70
3 x 80
5 x 90

Volgende week DELOAD, daarna de volgende cycle met de volgende 1RM's

DL: 245
BP: 135
MP: 100

*Als mijn rug de volgende cycle gezond aanvoelt beloof ik een 260DL in week 3.

Lators.,
 
En waarom is dat een excuus om niet te loggen? Ook het falen willen wij tot in alle detail meekrijgen. Bovendien heb ik hier nu een hele stapel veren liggen waarvan ik niet weet wat ik er mee moet..
 
En waarom is dat een excuus om niet te loggen? Ook het falen willen wij tot in alle detail meekrijgen. Bovendien heb ik hier nu een hele stapel veren liggen waarvan ik niet weet wat ik er mee moet..

Omdat mijn Internet-reputatie anders naar de tering gaat man....

Nee ik wou eigenlijk een waanzinnige comeback maken met een 260 DL. Bewaar de veertjes dus nog maar even en dan kun je ze straks allemaal tegelijk in mijn reet steken!!:D De kracht is er, nu moet alleen nog mijn rug stoppen met bitchen.
 
Vrijdag 19 Juni

-Leg raises/ 180 degrees.
10x BW
10x BW
10x BW

-CGBP
10 x 60
10 x 80
5 x 100
5 x 110
5 x 120
5 x 120

*Wou eigenlijk naar de 130, maar de 120 ging niet echt van harte.

-Savickas press
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60

-Shrugs
10 x 100
10 x 140
10 x 180
10 x 210
8 x 230
5 x 260

*Ik stond op een bankje en moest de barbell met de eerste rep vanaf kniehoogte omhoog pullen, wat toch wel ****ing zwaar was met 260. Niet zwaarder gegaan omdat ik toch wel wat stress op mijn ruggetje voelde.

*Straks nog wat Rehab voor de rug.
 
Goed bezig geweest beest!
wat is een Savickas press?
 
Goed bezig geweest beest!
wat is een Savickas press?

Overhead press terwijl je op de grond zit met je benen gestrekt, erg belastend voor je core.
 
Deze training krijgt van mij 2 veren!
 
Beter stop je met het vernken van mijn Log man!!!!!!!11






Oke.. best wel geil:thumbs:
 
Retired

Yo,

De training van vanavond heeft me de doorslag gegeven, ik stop met loggen en tijdelijk met trainen, ik loop de laatste tijd al doelloos door de gym dus lijkt dit me de beste oplossing. Mentaal voel ik me sterk maar mijn lichaam is doomed. Verder wil ik iedereen bedanken voor de input.

I'll be back..

http://www.youtube.com/watch?v=SLq_jfLKKSM

Dinsdag 23 Juni 0:05

"Er gaat een tijd komen dat Adema zal moeten buigen voor mijn Deadlift"

ItaStaLLion67

Over en sluiten.
 
Ik moet van bryan doorgeven dat hij je op een happy meal trakteert als je zijn deadlift pr crushed :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven