MuscleMeat

Pompen of verzuipen

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
@Guisepee, Thnx Killer!
@Groteman, ik zie mijn lichaam nu al groeien door de vele groei(rust)dagen, en de intensieve trainingen.

Training van Gisteren:

Schoulders:
-pre-exhaust Dumbbell Press, 26x2kg 1*15
-Front press in smith machine, 72,5kg 1*6 positieve reps gevolgd door 3 negatieve/statistische reps.

-Pre-exhaust Bent over lateral raises, 14x2kg 1*15
*Heel rustig uitgevoerd, lekker laten branden
-Dumbbell lateral raises, 16x2kg 1*15, 10x2 1*11 gelijk erachteraan.
*Bij elke rep het gewicht bovenaan vastgehouden en spanning vastgehouden op de terugweg.

Biceps
-Close grip pulldown, 80kg 1*10 positieve reps + 3 negatieve/statistische reps.

-Pre exhaust wrist curl, 40kg 1*14
-Hammer curl, 26x2kg 1*12, 14x2kg 1*6
*SloWaHr than slow.

Triceps
-Pre exhaust triceps pulldown, Kaiser Hoogste stand 1*16
-Dips 1*6 Reps

comment: Broken, Shak'IN
 
mooie training!
 
dus het bevalt wel deze manier van trainen
 
Tot nu toe bevalt deze manier van trainen zeker Groteman,

Training van gisteren:

High intensity Hams:
-Leg curl pre-exhaust 70kg 1*17
-Stiff legg DL 140kg 1*10

GVT Chest:
-Incline BP 60kg 10*10
*strict 1 min. rust tussen de setjes gehouden en bewegingssnelheid laag gehouden.

Comment:
Kapot, maar wel lekker.
 
140kg stiff legged zeer nice!
 
Ziet er lekkere training uit.
 
lekkere training man ;) respect :)
 
lol @ killersong, ik denk dat ik het in mijn broek zou doen van het lachen hahahaha en geen enkel gewicht meer omhoog krijg :)
 
Goeie trainingen man, ik heb even je log doorgelezen!

Ik zit zelf ook te kloten met mijn knie, als ik loop en alles niks aan de hand, nadat ik weer gesquat heb komt de pijn terug.... echt k*t!
 
Goeie trainingen man, ik heb even je log doorgelezen!

Ik zit zelf ook te kloten met mijn knie, als ik loop en alles niks aan de hand, nadat ik weer gesquat heb komt de pijn terug.... echt k*t!

Ja je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik heb een half jaar lang met telkens lichte pijntjes doorgetraind en ben nu nog verder van huis. Ik heb idd ook dat de pijn weer terugkomt na een zware squattraining, en na een periode dat ik vrijwel niet heb getraind heb ik ook geen pijn. Ik zou i.i.g gewoon ff een foto laten maken en naar een fysio gaan. Want hoe lang ik nu al geen fatsoenlijke squats meer heb kunnen maken wens ik je niet toe!;)
 
Ja je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik heb een half jaar lang met telkens lichte pijntjes doorgetraind en ben nu nog verder van huis. Ik heb idd ook dat de pijn weer terugkomt na een zware squattraining, en na een periode dat ik vrijwel niet heb getraind heb ik ook geen pijn. Ik zou i.i.g gewoon ff een foto laten maken en naar een fysio gaan. Want hoe lang ik nu al geen fatsoenlijke squats meer heb kunnen maken wens ik je niet toe!;)

Ok thanks ik bel morgen meteen de dokter! Ga ook even stoppen met squats en lowerbody, btw deadlifts heb ik weer geen last van, ik heb nieuw schema voor alleen upperbody gemaakt die ik tijdelijk volg tot ik weer kan squatten
 
..........Zaterdagochtend..........Altijd K*t...
De dag begon gehaast sportschool gaat om 12 uur dicht, dus snel mijn nest uit en naar de Gym. Aangezien ik geen ochtendeter ben, heb ik dus alleen ff een eiwitshake gemixt met havermout achterover geslagen + wat aminozuurtjes. Het werd een zware training, ik had van te voren kunnen bedenken dat dit niet goed zou gaan, een auto rijd immers ook niet zonder benzine.

DL 10x10, met 1 min. rust tussen de setjes.

120 x 10
120 x 10
120 x 10
120 x 10
120 x 10
120 x 10
120 x 10
...................Naar de Tyfus, zwart voor de ogen, Hartslag van 200, Compleet van de wereld....
*Halve liter choco naar binnen gegoten, viel verkeerd, kwartier boven de wc staan kotsen, Toen naar huis gegaan, Herhaal mijn training waarschijnlijk maandag.
 
nou dan was het wel hele sterke choco - lijkt me wel k*t , ik ben nog nooit misselijk geworden na of tijdens trainen - effe afkloppen
 
Hey ik zie nu je logje pas.
Leuk logje Rocky ;) :D

groteman9 zei:
nou dan was het wel hele sterke choco - lijkt me wel k*t , ik ben nog nooit misselijk geworden na of tijdens trainen - effe afkloppen

Dan word het eens tijd voor wat intensiever trainen.....;)
 
Hey ik zie nu je logje pas.
Leuk logje Rocky ;) :D



Dan word het eens tijd voor wat intensiever trainen.....;)

Hehe, Oke man! Jaa ik combineer nu Hit training met Gvt, het bevalt me heel goed, ik train nu momenteel maar 1 x in de 4 dagen maar vaker zit er ook niet in vanwege de spierpijn:D. Mijn knieen worden langzaam aan beter, maar het is een jumpersknee. Een chronisch probleem wat lang kan duren, ik moet veel balansoefeningen etc. doen. Vandaag even een echo laten maken voor de zekerheid. Op de foto was de structuur van de knie goed in orde, maar zat er veel vocht en kleine scheurtjes in de pezen, dus gewoon veel rusten, neem liever niet te veel risico;). Ik bel je binn. wel even op kunnen we weer een x samen trainen. Ik weeg momenteel 85/86 kilo, maar ben iets massa op de benen kwijt wat niet gek is als je al een klein half jaartje geen squats meer hebt kunnen maken. We spreken elkaar wel weer! Train ze!

Groeten Ruben
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven