Fitness Seller

Peiling Pompen, Spuiten, Snijden, Slikken – Het Maakbare Mannenlichaam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iedereen bedankt die de survey tot heden heeft ingevuld. Het aantal deelnemers groeit al behoorlijk. Na de zomer gaan we de resultaten opmaken. Naast een link naar de algemene resultaten, zal ik hier dan ook een afzonderlijk overzicht plaatsen hoe de leden van DBB/bodybuilders/krachtsporters scoren in vergelijking met andere deelnemers aan de survey. Dat is voor jullie waarschijnlijk wel interessant om te zien.
 
Iedereen bedankt die de survey tot heden heeft ingevuld. Het aantal deelnemers groeit al behoorlijk. Na de zomer gaan we de resultaten opmaken. Naast een link naar de algemene resultaten, zal ik hier dan ook een afzonderlijk overzicht plaatsen hoe de leden van DBB/bodybuilders/krachtsporters scoren in vergelijking met andere deelnemers aan de survey. Dat is voor jullie waarschijnlijk wel interessant om te zien.
Ja graag, want zo als u wellicht wel ziet zijn er aardig wat heren in dit forum die ontevreden zijn over hun ''deel''
 
Even een snelle update. Zo'n 500 personen hebben tot dusver de survey volledig ingevuld, waarvan ongeveer 10% afkomstig is van DBB. Dat zijn mooie resultaten, en zijn we erg blij mee. Er zullen een aantal uitkomsten zijn die sommigen van jullie zeker verrassend zullen vinden.

Heb je de survey nog niet gedaan: doe het even, het kost nog geen 5 minuten, en is anoniem. Bij voorbaat dank!
 
In oktober sluit de survey en gaan we de resultaten opmaken. Degenen die nog niet hebben deelgenomen, kunnen dat dus nog snel doen. Iedereen die de survey al heeft ingevuld: bedankt! De uitkomsten zullen we hier binnenkort plaatsen.
 
Ook wel benieuwd
 
5 geslachtskeuzes pfffffffffffffffffff.................:eek2::eek2: waar gaat dat heen met de wereld.
Ja sorry, ik ben geboren in de jaren '70, het ligt aan mij.
Achterlijk idd. Geslacht is gwn of.je een slurfje of een gleufje hebt come onnnnnnn op ons 'werk' zijn er genderneutrale toilleten nu kan ik eindelijk staand schijten
 
De resultaten van de survey zijn bekend. Benieuwd? Op de Mainline website vind je de uitkomsten en kun je het rapport downloaden.

Bijgevoegd ook het overzicht van specifiek de 69 Dutchbodybuilding respondenten die de survey geheel of vrijwel geheel hebben ingevuld.
 

Bijlagen

  • Het Maakbare Mannenlichaam.pdf
    7,8 MB · Weergaven: 171
  • Dutch Bodybuilding - Survey Het Maakbare Mannenlichaam.pdf
    193,5 KB · Weergaven: 86
Back
Naar boven