Fitness Seller

Contest Log Gesloten

Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, is ook gewoon onzin. Ja je onderhoud ligt dan hoger maar je energietekort zal hetzelfde zijn. Dat hongergevoel wat hij nu heeft zal hij dan ook gewoon hebben.
Gewoon dikke cardiosessies gaan doen.
Ik zat twee keer per dag een half uur te knallen op cardio + krachttraining + 1700 kcals. Om dan nu al de handdoek in de ring te gooien terwijl het eigenlijk helemaal niet echt zwaar aan het worden is vind ik dan weer wat teleurstellend. Zeker met de gedachte dat podium zijn doel is. Yeah wright, forget about it.
Je doet net alsof ik over een maand op podium moet staan ik train nog maar 2jaar. Heb nog niet eens 2jaar optimaal kunnen trainen. Laten we het over 6/8jaar weer opnieuw bekijken. Maar het heeft niet zoveel zin om op jou te reageren.
 
Ik moet nog zien of je met jouw instelling wel gains gaat maken maar ewaja time will tell
Word er een beetje moe van instelling dit dat ben nog niet eens een week bezig. Eet voldoende eiwitten sport zwaar genoeg jullie doen net alsof ik geen reet doe. Terwijl ik er beter uitzie dan 75% van de jongens van mijn leeftijd. Je moet niet vergeten dat de meeste jongens hier al 8+jaar trainen. Ik nog maar 2jaar plus coronagezeik
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Je doet net alsof ik over een maand op podium moet staan ik train nog maar 2jaar. Heb nog niet eens 2jaar optimaal kunnen trainen. Laten we het over 6/8jaar weer opnieuw bekijken. Maar het heeft niet zoveel zin om op jou te reageren.

Wat jij wilt kerel.
 

Nog 1 set let’s go
 
Chestday 11-06-21



Borst:

Bench press 5x5 80kg

Slowmotion focused cable chest fly 3x10 12.5kg feel it burn!

Incline dumbell chest press 1x10 26kg 2x12 26kg

Chest press machine 3x10 65kg







Schouders:

Seated arnold dumbell press 3x10 18kg

Dumbell side raises 9kg 3x15

Face pulls 3x15 20





Tricep

3x15 diamond push up

3x10 dips

Rope pull down 3x15 15
 
Vandaag weer een verhoging op de squat gescoort. Ben in een week van 95kg naar 100kg gegaan 5x5
 
Minder lullen, meer liften, wat je ook kiest stick to it (for langer dan 2days that is)
 
Minder lullen, meer liften, wat je ook kiest stick to it (for langer dan 2days that is)
Waar heb jij het over gast ik zeg alleen dat ik sterker ben geworden op een oefening?
 
Leg day back en bicep 13-06-21





Benen:

Squats 5x5 100kg

Leg extension 3x12 55kg

Leg curl 3x10

Stiff leg dumbell deadlift 26kg 3x10



Rug:

Latt pull down 3x10 60

Straight arm pulldown 3x10 25

Pull ups 3x10

Cable rows close grip 3x10 60kg













Bicep:

Ez bar curl 15kilo aan beide kanten 3x10

Cable bicep curl 25kilo 3x10
 
Chestday 14-06-21





Borst:

Bench press 4x8 77.5

Dumbell chest fly’s 3x10 18kg

Incline bench press 4x8 67.5kg

Low pulley 3x10 12.5



Schouders:

Seated dumbell press 24kg 3x10

Cable side raises 7.5kg 3x10

Overhead dumbell side raises 3x10 6kg



Tricep:

Skull crusher dumbell 3x10 12kg

Dips 3x10

Overhead tricep extension 3x10 22.5
 
Laatst bewerkt:
Had een tijdje geen last meer van mijn depressie. Komt nu weer een beetje terug helaas:eek:
 
Alles goud mien jong? Ik vind het net iets te stil hier. Lekker op onderhoud aan het bikkelen nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven