Fitness Seller

Contest Log Gesloten

Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen onderschatten fitness echt het kan mentaal en fysiek zo zwaar zijn
Het is hobby hé ?
Natuurlijk valt het resultaat tegen, en niemand hier heeft gezegd dat het gemakkelijk was.
Mij valt de opbrengst van een kleine twee jaar ook tegen, ook al vind de omgeving het prima.
Daarom, probeer een beetje plezier te halen uit het proces, je doet tenminste aan sport, je bent er ook niet slechter uit gaan zien, en je hebt al een boel geleerd over hoe je lichaam hier op reageert.
 
Het is hobby hé ?
Natuurlijk valt het resultaat tegen, en niemand hier heeft gezegd dat het gemakkelijk was.
Mij valt de opbrengst van een kleine twee jaar ook tegen, ook al vind de omgeving het prima.
Daarom, probeer een beetje plezier te halen uit het proces, je doet tenminste aan sport, je bent er ook niet slechter uit gaan zien, en je hebt al een boel geleerd over hoe je lichaam hier op reageert.

Het resultaat valt altijd tegen, dat hoort een beetje bij de sport.
We zijn te kritisch voor onszelf.
Je moet ook niet op een paar maanden kijken maar op een paar jaar.
 
Mensen onderschatten fitness echt het kan mentaal en fysiek zo zwaar zijn
Doe is niet zo labiel. Beetje wegkwijnen in zelfmedelijden om niks. Bakken aan adviezen gehad waar je niks mee gedaan hebt. Als je er maar van leert dat is het belangrijkste.

imnewhere goed bedoeld hoor die fluwelen handschoen, maar hij heeft gewoon een ouderwetse spreekwoordelijke schop onder zijn reet nodig.
 
Het resultaat valt altijd tegen, dat hoort een beetje bij de sport.
We zijn te kritisch voor onszelf.
Je moet ook niet op een paar maanden kijken maar op een paar jaar.
Mooi gezegd Camelus
 
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
 
Je had toch een doel vorige week gesteld?
Ben je daar nu alweer van afgeweken?
Wat wil je nu eigenlijk?
Zeker niet wil massa kweken maar ben gewoon benieuwd wat jullie zouden doen als jullie mij waren
 
Blijven doorgaan met het doel wat je voor ogen hebt, te reflecteren op de afgelopen cut, de welgemeende adviezen in je opnemen en daar van te leren voor de volgende keer dat je cut. Mocht je toch flinke moeite hebben om je aan je plan te houden of objectief (zo ver dat gaat) naar je fysiek te kijken, dan zou je kunnen overwegen om bij een goede coach te gaan lopen. Een iemand die je begeleid bij je doelen en wel wat meer objectief naar jouw fysiek kijkt. Ik vind dat je dat prima zelf kan doen en daar ook het meest van zal leren, maar het is wel een optie naar sneller resultaat in jouw geval.
 
Blijven doorgaan met het doel wat je voor ogen hebt, te reflecteren op de afgelopen cut, de welgemeende adviezen in je opnemen en daar van te leren voor de volgende keer dat je cut. Mocht je toch flinke moeite hebben om je aan je plan te houden of objectief (zo ver dat gaat) naar je fysiek te kijken, dan zou je kunnen overwegen om bij een goede coach te gaan lopen. Een iemand die je begeleid bij je doelen en wel wat meer objectief naar jouw fysiek kijkt. Ik vind dat je dat prima zelf kan doen en daar ook het meest van zal leren, maar het is wel een optie naar sneller resultaat in jouw geval.
Weet jij een goede coach voor een goede prijs?
 
Weet jij een goede coach voor een goede prijs?
Nee, zelf ook geen ervaring mee. Dat zal je zelf moeten uitzoeken of andere leden moeten daar wat meer over kunnen zeggen.

Nogmaals, ik denk dat je het prima zelf kan en daar ook het meest van leert. Onderschat daar de waarde (in the long run) niet van.
 
Een goede coach zal wss voor jou te duur zijn en totaal niet nodig èn je zou wel luisteren naar wat een coach zegt maar niet naar de leden hier?
Deze.
Of leren luisteren, of begrijpend lezen oefenen. Daarnaast een beetje krachttraining ter afleiding.
 
Dat mensen überhaupt nog serieus hier op reageren lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven