MuscleMeat

Contest Log Gesloten

Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe is je vorm hierop? Niet de makkelijkste oefening... en waarom doe je die eigenlijk?
Wou hem gewoon even proberen ging best prima deed hem met laag gewicht. Dacht even wat anders dan als een standaard military press.
 
Doel noteren. Schema maken en aanhouden en niet steeds switchen. Het trainingsschema is ook elke keer anders volgens mij,.
 
Wil ongeveer een bulk zetten tot 77/78kg
 
Inderdaad. En natty 10 kg aankomen is gegarandeerd fatty worden. Of je doet er 5 jaar over...
Klopt wel idd. Eerste bulk was ik 20kilo aangekomen grootste fout ooit maar heb er wel wat massa doorgekregen. Maar dat is niet wat je wil, ik probeer max 0.3kg per week aan te komen. Ik ben deze week week weer begonnen met het dagelijks nemen van creatine, dus deze week ben ik wel wat meer aangekomen aangezien ja van creatine 1.0-2.0 zwaarder kan worden door het vasthouden door vocht. Vanaf volgende week kan ik echt kijken wat mijn gewicht doet.
 
Klopt wel idd. Eerste bulk was ik 20kilo aangekomen grootste fout ooit maar heb er wel wat massa doorgekregen. Maar dat is niet wat je wil, ik probeer max 0.3kg per week aan te komen. Ik ben deze week week weer begonnen met het dagelijks nemen van creatine, dus deze week ben ik wel wat meer aangekomen aangezien ja van creatine 1.0-2.0 zwaarder kan worden door het vasthouden door vocht. Vanaf volgende week kan ik echt kijken wat mijn gewicht doet.

Zo was ik ook. En eigenlijk nog steeds wel een beetje. Het is lastig accepteren dat het een langzaam proces is.
 
Zo was ik ook. En eigenlijk nog steeds wel een beetje. Het is lastig accepteren dat het een langzaam proces is.
Ja ik had het onderschat ik wist wel dat het een langzaam proces was maar had het alsnog onderschat. Heb ook geleerd van mijn eerste 2 mislukte bulks. Vanaf volgende week kan ik echt inzien wat ik aankom en wat mijn gewicht doet enzovoort. Ivm met inname creatine maar ik zal mijn gewichtslog van deze week ook hier delen zondag
 
Laatst bewerkt:
Rug en bicep 18-06-21



Rug:

Pull ups 3x10

Reverse grip latt pulldown 4x8 60

Cable rows 4x8 wide grip 60

Straight arm pulldown 3x12 25



Bicep:

Standing dumbell bicep curl 2x10 16kg 1x8 18kg

Ez bar curl 10kilo beide kanten 3x15
 
Wat vinden jullie van endomorp ectomorph en mesomorph is dit een kloppende theorie? Ik denk dat ik zelf een endo/meso ben. Ben een beetje aan het uitzoeken wat voor lichaam ik heb qua bouw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven