Fitness Seller

Porsche als fooi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Een 19-jarige serveerster uit Zweden heeft een wel heel bijzondere fooi gekregen. Namelijk een Porsche 925 uit 1979 met een waarde van ruim 3200 euro. De gulle gever was een gepensioneerde Zweed die met zijn vrienden uit eten was.

"Ik keek in haar ogen en zag een engel, en ik dacht: die Porsche moet zij hebben", aldus de vrijgevige Zweed. De man vroeg Josefin Justin naar haar leeftijd en zei tegen haar dat ze de sportwagen mocht hebben als ze zou antwoorden. Justin gaf netjes antwoord in de veronderstelling dat het om een grap ging. Daarop kreeg ze het telefoonnummer van de man. Toen ze hem de volgende dag belde, kreeg ze tot haar grote verbazing te horen dat ze de wagen per direct mocht komen ophalen. "Er moet wel wat aan gebeuren, bijvoorbeeld een likje verf, maar verder doet alles het prima", aldus een gelukkige Justin. :D

(bron: fok.nl)
 
waarom doen ze dat nou nooit bij mij?

RETORISCHE vraag, hoef geen antwoord :p
 
Gewoon een ouwe viezerik die denkt met zijn pik dus.
 
Als ik oud was en genoeg geld had, zou ik ook denken met mijn pik. Eerlijk is eerlijk.
 
delguy zei:
Gewoon een ouwe viezerik die denkt met zijn pik dus.

En jij wordt soms niet ouder ???
Mooie meid is een mooie meid, of je nu 18, 40, 65 of nog ouder bent.
 
RexMundi zei:
En jij wordt soms niet ouder ???
Mooie meid is een mooie meid, of je nu 18, 40, 65 of nog ouder bent.

Wat denkt hij ermee te bereiken dan?

Net alsof dat wijf met hem heeft gedoet ofzo, die heeft gewoon een gratis auto :roflol:

edit: laat ik het zo zeggen; als je een auto moet weggeven voor wat aandacht van een meisje ben je best sneu :D
 
Waarom niet, als je geld hebt dan is het toch leuk om cadeautjes weg te geven.
 
Hehe mooi verhaal.
 
Iemand die rijk is heeft een paar nieuwe bentleys, geen ouwe Porsche van 3500 euro :)
 
Moet delguy hier wel in gelijk geven ja :D Beetje sneu
 
delguy zei:
Iemand die rijk is heeft een paar nieuwe bentleys, geen ouwe Porsche van 3500 euro :)
Denk je nou echt dat hij zijn Bentley had gegeven? Hij denkt misschien wel met zijn lul, maar zo dom is ie nou ook weer niet ;)
 
hoorde dit net op de radio. wel geinig :D
 
delguy zei:
Iemand die rijk is heeft een paar nieuwe bentleys, geen ouwe Porsche van 3500 euro :)

Old timer :D
 
zijn toch moeilijke keuze's hoor als je veel geld hebt...

breng ik mijn oude porsche naar de sloop?... of geef ik hem weg aan een niets vermoedende serveerster...mmhh...
 
delguy zei:
Iemand die rijk is heeft een paar nieuwe bentleys, geen ouwe Porsche van 3500 euro :)
Gewoon dat ding verpatsen.
 
delguy zei:
Iemand die rijk is heeft een paar nieuwe bentleys, geen ouwe Porsche van 3500 euro :)

Die deed hij van de hand die kon hij missen. Sint Martinus gaf ook maar zn halve mantel weg en niet zn dikke dure wapenuitrusting :P
 
ruim 3200 € pfff oud roestding, kost meer aan onderhoud benzine en taxen dan dat het waard is, dat is een giftig geschenk, maar een gekregen paard nooit in de bek kijken natuurlijk
 
t was trouwens een ouwe porsche 924, die heeft een 4 cilinder Audi blok:D :D :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Mooie velgen trouwens, likje verf en hij kan er weer tegenaan :)
 
Back
Naar boven