Fitness Seller

Portier neergeschoten voor discotheek Amsterdam

Bezoekers in dit topic

750 euro voor een lichtwerend vest is niet goedkoop maarja wat kost een mensen leven?
ik geloof dat er in rotterdam een paar jaar geleden gewoon zelf terug ging schieten
 
Dit kreeg ik zondag middag al te horen kreeg.. Zou indd gaan om een geweigerde bezoeker? 't moet niet gekker worden..

Zelf draag ik een Hagor klasse 3 steek/kogel werend vest. Zou tot .357 tegen moeten houden.. daar gaan we dan ook maar vanuit!

Ik ben zo'n lieve jongen dat ik nooit iemand zou vermoorden maar als ik het ooit nog eens ga doen schiet ik toch wel tussen de ogen.Of heb je daar ook bescherming zitten.
 
Dit is die zelfde club waar ze vorige maand die inval hebben gedaan tegen de drugshandel...

Ik denk dat Club Latido nu wel kan sluiten
 
Valt ook nog eens te zien met wat voor wapen je beschoten wordt... kogelvrije vest is niet bestand tegen bvb kalashnikov (of hoe men dat ook schrijft :))

Vaak zijn de vesten in goedkopere klassen stijver en zitten minder fijn (naar mijn mening). Duurdere vesten zijn vaak ook duurzamer. Over het algemeen krijg je 'slechts' met 9mm patronen te maken dus een militairvest is echt niet nodig maar je moet er zonder gezweet en gepruts wel lekker in kunnen werken.

Heb gelukkig geen vest meer nodig , ook de reden waarom ik niet meer aan de deur sta.
 
Opa DBC01 heeft al lang niet meer gepost :( :sad:
 
Yep, dit was vlakbij mn huis.. je hoort wel vaker dat er daar schietpartijen zijn..
 
BulletProofME.com Body Armor - ProMAX Bullet proof Vests

Deze zijn een stukje goedkoper. Het vest, dat ik heb was ook 700 euro, maar is nu ook voor rond de 400 euro te verkrijgen en die is ook klasse 3. Ik heb hem niet zelf betaald, dus dat scheelt. Ik zou hem echter ook zelf aanschaffen. Zo lang duurt dat niet, voordat hij terug verdiend is.

Edit: Ik loop te lullen, want ik kan ze niet vinden onder de prijs, die ervoor betaald is.:D
Hij is trouwens klasse 3a en is op maat gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zo'n lieve jongen dat ik nooit iemand zou vermoorden maar als ik het ooit nog eens ga doen schiet ik toch wel tussen de ogen.Of heb je daar ook bescherming zitten.

Dat is alleen maar stoerpraterij. De gemiddelde schutter kan met moeite iemand raken, tenzij je behoorlijk dichtbij staat. Laat staan, dat je iemand door zijn hoofd kunt schieten. Vergeet niet, dat iemand meestal niet blijft staan wachten, totdat je hem neerschiet. Je moet diegene dus verrassen en kunt niet uitgebreid staan richten.
 
Dat is alleen maar stoerpraterij. De gemiddelde schutter kan met moeite iemand raken, tenzij je behoorlijk dichtbij staat. Laat staan, dat je iemand door zijn hoofd kunt schieten. Vergeet niet, dat iemand meestal niet blijft staan wachten, totdat je hem neerschiet. Je moet diegene dus verrassen en kunt niet uitgebreid staan richten.[/quote]
:orly::nowai:
 
Dat is alleen maar stoerpraterij. De gemiddelde schutter kan met moeite iemand raken, tenzij je behoorlijk dichtbij staat. Laat staan, dat je iemand door zijn hoofd kunt schieten. Vergeet niet, dat iemand meestal niet blijft staan wachten, totdat je hem neerschiet. Je moet diegene dus verrassen en kunt niet uitgebreid staan richten.[/quote]
:orly::nowai:

:yarly::cool:
 
maar eigenlijk sta je toch niet fijn te werken als je zo een vest aan moet denk ik dan.
 
iemand al iets van opa DBC01 gehoord?:(
 
Valt ook nog eens te zien met wat voor wapen je beschoten wordt... kogelvrije vest is niet bestand tegen bvb kalashnikov (of hoe men dat ook schrijft :))

Kalashnikov:roflol:

Zeg dan gelijk rocketlauncher.
 
Dat is alleen maar stoerpraterij. De gemiddelde schutter kan met moeite iemand raken, tenzij je behoorlijk dichtbij staat. Laat staan, dat je iemand door zijn hoofd kunt schieten. Vergeet niet, dat iemand meestal niet blijft staan wachten, totdat je hem neerschiet. Je moet diegene dus verrassen en kunt niet uitgebreid staan richten.

Indd.. Een gemiddeld persoon heeft er moeite mee om stilstaand op meer dan 10 meter iemand in zijn hoofd te raken. Vergeet die films dat je rennend en springend alles raakt wat je wilt...
 
Ik ben zo'n lieve jongen dat ik nooit iemand zou vermoorden maar als ik het ooit nog eens ga doen schiet ik toch wel tussen de ogen.Of heb je daar ook bescherming zitten.
dude, dat soort gasten heeft meestal nog nooit of zelden geschoten en kan dus echt niet richten.

vaak gebeurd het ook nog vanuit een auto met redelijke snelheid.
 
Back
Naar boven