Fitness Seller

portomonaie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wie gebruiken er hier een portomonaie? ikzelf heb altijd het geld los in mijn zak
 
Ik gebruik een portemonnee ja. Zo laat ik nooit papiergeld achter in mn broekzak als die in de was moet.
staat ie genoteerd Bodyman?:D
 
ik heb het ook gewoon los in mijn zak zitten veel makkelijker :D





Groeten bigboy25.
 
gewoon los in de zak lekker makkelijk
 
Originally posted by dandyman
Ik gebruik een portemonnee ja. Zo laat ik nooit papiergeld achter in mn broekzak als die in de was moet.
staat ie genoteerd Bodyman?:D

Jupz :rolleyes:
 
Portemonnee, als ik ga stappen alleen niet.
 
Gewoon los :) Is beetje gedoe telkens je poromanaie uit je broek halen, openvouwen, geld zoeken.

Nu pak je gewoon een hand vol munt en papiergeld uit je broek en begint gelijk te tellen, veel makkelijker. :D
 
Ben benieuwd wat voor vragen Bodyman nog meer voor osn in petto heeft. Had ook best een poll kunnen worden.
opmn moment van typen hebben er 37 mensen naar deze post gekeken (waaronder een aantal dubbel waarschijnlijk), maar die kunnen toch ook wel gewoon ja of nee intypen?:D

not a hard question
 
eigenlijk heb ik nooit geld:):):):)
maar als ik het heb smijt ik het gewoon los in mijn zak
 
portomonaie.. anders raak ik t gegarandeerd kwijt
 
Portomonnaie, alleen dan in mijn tas. In mijn broekzak vind ik hem te groot
 
Portomonai, ik vind het een beetje patserig staan om met zo'n pak briefjes of enkele te betalen. cker als ze vervrommeld uit je zak komen!
 
Eerst altijd netjes in een portomonai, maar die is toen versleten en tja van af die tijd los in mijn broekzak.
Als ik een nieuwe moet kopen heb ik er weer geen geld om er in te doen :D

Nee vind het zo veel makkelijker
 
Ik betaal bijna alleen met plastic, en dat zit in ja ja nog een moeilijk woord... portefeuille
 
Portomonaie, los in mijn broekzak dan pleurt het r meteen uit als ik iets uit die zak pak...

Waar laten jullie niet portomonaie gebruikers je pasjes dan?
 
grote grutten.. portemonnee of portemonnaie als je het op zijn Frans wilt schrijven (zo is het toch Belgen?)
Ik doe heel ingewikkeld (of niet?) en werk met EN een portemonneetje (klein ter grootte van pasformaat) voor de pasjes (het aantal pasjes loopt langzamerhand de spuigaten uit!), strippenkaart en papiergeld. Ik tap meestal rond 300 euro tegelijk uit de flappentap, maar bewaar dat veilig thuis en heb nooit meer dan 50 euro aan papiergeld op zak. Alles wat meer kost dan 20 euro wordt met giropasje betaald, ook evt dingen waar ik van vind dat het handiger is een giro-afschrift van te hebben voor de administratie.
Voor kleingeld bleek dat kleine ding snel te klein zodra de grote euromunten kwamen. Bij Blokker vond ik een verrekte handig eurohoudertje. Er passen maximaal 6 munten in van elke soort en je hebt vliegensvlug het geld bij de hand. Bijna elke middenstander en kassadame/heer is me eeuwig dankbaar dat ik hen van extra kleingeld voorzie en ik ben zo sneller klaar dan de meesten...

Espi :mier:
 
Back
Naar boven