XXL Nutrition

Portonia's log: Ain't nothing to it but to do it

Bezoekers in dit topic

Goeie trapzzz,

legging is gewoon chill fuck it. Hoevaak train je normaal gesproken trouwens? Ik merk zelf dat met pull/push/legs dat 4-5x echt wel de max is wil je nog beetje heavy gaan.

Normaal gesproken ook 4x anders herstel ik ook niet goed (genoeg). Vanaf volgende week wel weer een kantoorbaan dus misschien dat ik af en toe wel probeer om die 5de keer ook te gaan maar even zien hoe dat gaat uitpakken.

doe trouwens niet eens meer ppl, doe nu soort van bro split want krijg legs en push niet in een uurtje gedrukt...

legging = booty pic!!

Misschien andere x hehe ben alweer aan t werk
 
Normaal gesproken ook 4x anders herstel ik ook niet goed (genoeg). Vanaf volgende week wel weer een kantoorbaan dus misschien dat ik af en toe wel probeer om die 5de keer ook te gaan maar even zien hoe dat gaat uitpakken.

doe trouwens niet eens meer ppl, doe nu soort van bro split want krijg legs en push niet in een uurtje gedrukt...



Misschien andere x hehe ben alweer aan t werk
gewoon verhuizen. tijd genoeg bij mij.
 
Goeie techniek, voorbeeldig :D misschien bij die zware gewichten een beetje schreeuwen, nu ziet 180 er gemakkelijk uit.
 
Goeie techniek, voorbeeldig :D misschien bij die zware gewichten een beetje schreeuwen, nu ziet 180 er gemakkelijk uit.

:roflol: 180 is ook lightweight dus ga niet schreeuwen dan :o
 
Borst/hams

Gewicht: 96.0 kg

Bench
15x40
10x60
5x80
3x90
5x95
8x80
Beetje pijntjes in mijn elleboog maar deze oefening gaat steeds beter aanvoelen voor mijn schouder.
Echt jaren problemen mee gehad..

Incline DB
8x26
7x30
6x32

Chest press machine
2 sets

Incline DB flyes
2x10x12kg laatste 10sec stretch

Lying leg curls
warmup setje
4x10x42kg
15x32kg

Kuiten
4 setjes
 
Goeie coach gehad op de bench

Xx
 
Beetje te druk om te loggen maar nog wel getraind.

zondag: pull
BOR
15x40
10x60
10x80
8x90
6x105

wide grip row plate loaded
4 sets
Cable row
3 sets
DB pullover
3 sets
 
Maandag: schouders / armen

shoulder press plate loaded
15x35
10x45
10x55
10x65
10x77,5
8x65 hmm ..

db shoulder press
3 sets
Side raises 4 sets

2x biceps 2x triceps oefening 3 sets
 
Gister: quads

Squat
Wilde leg pressen maar tjappies hielden bezet.
20x60
10x100
8x120
5x140
5x150
5x160
4x170

leg extensions
4 sets

legpress
4 sets
 
Al een tijdje niet gelogd..
Denk dat ik er ook even mee stop.

Train nog wel gewoon maar heb even een periode waarin ik geen calorie track en in de gym maar wat doe. Moet zeggen dat dat me echt even goed bevalt om even een tijdje niet zo autistisch te doen.

Voor mijn gevoel eet ik ook vrij weinig en vooral weinig eiwit ook maar blijf wat hangen rond de 98/99 kg dus wel prima voorlopig.

Ga over 2 weken beginnen lichtjes te cutten, niet strikt.. gewoon op dezelfde manier als dat ik nu leef alleen wat cleaner waarschijnlijk.

Voel me niet dik ofzo, eigenlijk wel prima maar heb 0 motivatie om te eten dus kan ik er net zo goed een lichte cut in gooien. Denk dat ik dat zo’n 6 weken ga doen en dan even zien of ik er anders in sta.

Laatste paar foto’s:
Koud genomen 98,8kg volgens mij donderdag
F5DD486E-0A2D-4D05-8921-0AF7508433D4.jpeg

na de training
7E5BB0D2-6065-4EEA-A4C4-942A68AFC1DF.jpeg

755A149C-079B-417C-98E3-4DE130F77B27.jpeg

benen nu geen foto van maar voor t eerst sinds vorig jaar eens opgemeten (koud), van 62 naar 66cm gegaan (volgend jaar 70?!:))
Armen 41,5 tot 42 op een goede dag met pomp :o
Taille is rond de 85cm


Misschien dat ik tijdens de cut iets meer post maar nog even zien.
 
Update:

Nou ik zou eigenlijk deze week of vorige week beginnen met cutten.. dat is ook wel wat ik nu aan het doen ben maar de manier waarop is niet zo chill..

Inmiddels al 2 weken een maag en slokdarmontsteking dus kan helemaal niks eten. Heb dagen ertussen dat ik blij ben dat ik aan de 1.000 kcals kom. Op een goede dag zit ik op max 2.000 maar dan moet ik zelfs moeite doen. Dubbel kut is het omdat ik wel gewoon honger heb. Krijg geen eten met eiwit weg, zelfs drinken is kut want ben meteen beroerd.

Hier kan dus wel even een slotje op wovano Sanca Saxon.

Moet hier eerst even van herstellen en ga dan wel weer even nodig hebben om wat terug te komen.
Ergens in oktober/november zal ik wel weer gaan bulken voor de contest en opnieuw beginnen met loggen, tot die tijd ga ik maar wat freestylen.
 
Update:

Log heropend :)
Sinds 1,5 week kan ik gelukkig weer normaal eten en trainen gaat dus ook weer iets beter.
Uiteindelijk heb ik dus ongeveer 2 maanden lopen sukkelen met een maag/slokdarmontsteking...

Zit nu dus sinds 1,5 week rond onderhoud te eten en weeg een beetje tussen de 97/98 kg.
Bedoeling is om volgende week te beginnen met bulken.

potato pic recent:
1604399243218.png

1604399222029.png


Ik ga starten rond de 4000 calorieën maar dit zal wel redelijk snel naar 42/4300 opgeschroefd worden aangezien ik daar nu al ongeveer op zit. (en nog verder wanneer nodig)
Dit wordt mijn eetschema door de week:
1604399594076.png
Dit is excl. 300 groenten, fruit en olijfolie die ik nooit tel.
Ook eet ik hier en daar nog wel een koekje van Furryx94 of stroopwafels oid.

Kuur wordt:
375 test
250 bold
200 npp
Niet hoog maar heb 2 maanden niet gegeten en amper getraind dus heb niet veel nodig om snel wat resultaat te boeken.
Bedoeling is 3-4 maanden en verhoog t.z.t. de test en bold wel en npp vervang ik.

Kracht al een hele tijd niet echt gemeten. Toevallig 2x gesquat sinds 2 maanden en deed 5x145kg nog wel makkelijk.
DL en bench al maanden niet gedaan, ga ik prob ook niet meer doen.

Kwa training ga ik niet echt een schema aanhouden.. de eerste oefening zal altijd wel compound zijn en blijf ik wel loggen/ loaden.
Voor de rest doe ik waar ik zin in heb, bevalt me de laatste maanden wel erg goed.

Kijken of ik weer een eind boven die 100kg kan knallen.

Deze post vervalt trouwens als vanavond de gyms alsnog dicht gaan:roflol::roflol:.
Maar goed dat zie ik niet echt gebeuren
 
He leuk! Ik ben alsnog in! Fijn dat je slokdarmontsteking over is!
Top dat de trainingen ook weer beter gaan!

Keep up the good work. 💪
 
Fysiek is wel goed gebleven ondanks de ellende.
 
Fysiek is wel goed gebleven ondanks de ellende.
Ja valt me eerlijk gezegd ook niks tegen..
Heb 2 maanden geen stukje kip, shake of kwark gegeten...
 
Update:

Log heropend :)
Sinds 1,5 week kan ik gelukkig weer normaal eten en trainen gaat dus ook weer iets beter.
Uiteindelijk heb ik dus ongeveer 2 maanden lopen sukkelen met een maag/slokdarmontsteking...

Zit nu dus sinds 1,5 week rond onderhoud te eten en weeg een beetje tussen de 97/98 kg.
Bedoeling is om volgende week te beginnen met bulken.

potato pic recent:


Ik ga starten rond de 4000 calorieën maar dit zal wel redelijk snel naar 42/4300 opgeschroefd worden aangezien ik daar nu al ongeveer op zit. (en nog verder wanneer nodig)
Dit wordt mijn eetschema door de week:
Dit is excl. 300 groenten, fruit en olijfolie die ik nooit tel.
Ook eet ik hier en daar nog wel een koekje van Furryx94 of stroopwafels oid.

Kuur wordt:
375 test
250 bold
200 npp
Niet hoog maar heb 2 maanden niet gegeten en amper getraind dus heb niet veel nodig om snel wat resultaat te boeken.
Bedoeling is 3-4 maanden en verhoog t.z.t. de test en bold wel en npp vervang ik.

Kracht al een hele tijd niet echt gemeten. Toevallig 2x gesquat sinds 2 maanden en deed 5x145kg nog wel makkelijk.
DL en bench al maanden niet gedaan, ga ik prob ook niet meer doen.

Kwa training ga ik niet echt een schema aanhouden.. de eerste oefening zal altijd wel compound zijn en blijf ik wel loggen/ loaden.
Voor de rest doe ik waar ik zin in heb, bevalt me de laatste maanden wel erg goed.

Kijken of ik weer een eind boven die 100kg kan knallen.

Deze post vervalt trouwens als vanavond de gyms alsnog dicht gaan:roflol::roflol:.
Maar goed dat zie ik niet echt gebeuren
Fijn dat het weer beter gaat. Mooie lijnen in je benen wel!

Succes:p
 
Lekker pik. De koeken houden je mooi op gewicht!
 
Back
Naar boven