- Waardering
- 920
- Lengte
- 2m02
Ja valt me eerlijk gezegd ook niks tegen..
Heb 2 maanden geen stukje kip, shake of kwark gegeten...
Je vergeet er wel bij te zeggen dat je dagelijks naar de mac ging
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Ja valt me eerlijk gezegd ook niks tegen..
Heb 2 maanden geen stukje kip, shake of kwark gegeten...
Merknamen mogen niet genoemd wordenJe vergeet er wel bij te zeggen dat je dagelijks naar de mac ging
teveel pussy likken.Klinkt klote, een slokdarmontsteking. Hoe krijg je zoiets?
Je vergeet er wel bij te zeggen dat je dagelijks naar de mac ging
Klinkt klote, een slokdarmontsteking. Hoe krijg je zoiets?
^
Lekker schematje. Doe eens een pic van die huge maaltijd. Klinkt wel goed, ik ga ook weer macaroni eten denk ik, rijst komt me een beetje m'n strot uit en bloat aardig.
Klote zeg! Beter die dingen laten verwijderen inderdaad.En we zijn weer terug bij af
Kan ook nooit even een tijdje goed gaan.. zijn het geen blessures dan wel ziektes en omgekeerd. Fucking irritant.
Was nog geen volle maand weer terug bezig met normaal eten en trainen en begin vorige week kreeg ik weer eens een dikke keelonsteking.
Tikte net die ochtend de 100.0 kg weer aan en heb daarna 56 uur niks kunnen eten. Amandelen zo opgezet dat drinken niet eens lukte.
5 dagen op bed/bank gelegen met dikke koorts etc.
Antibiotica gekregen en nu is het (zo goed als) voorbij. Hele week niet getraind.
Meteen gevraagd of ze die dingen er niet een keer uit kunnen halen dus binnenkort afspraak om in het nieuwe jaar een operatie uit te laten voeren.
Nou eerste 3 weken van de blast zijn dus alweer kut en voor niks.
Vanavond weer even naar de gym, benen sowieso even licht en op reps
Op naar de volgende setback!
Kut ouwe, word je een beetje moedeloos van snap ik wel...
Heb daar al vaker om gevraagd hoor, wilden ze nooit doen omdat ik het 'maar' gemiddeld zo'n 2x per jaar heb.Klote zeg! Beter die dingen laten verwijderen inderdaad.