AndroidHealthClinic

Posedown Mr Olympia 1984 met nieuwe Mr O!

Bezoekers in dit topic

vet!! tering die mr. o heeft echt een prachtfysiek! :eek:
 
Kijk dit zijn toch top filmpjes:thumbs:, een beetje bb-geschiedenis voor de
liefhebbers.

Prachtig, mooie tijd !, de no 2 van toen was altijd een van mijn favo's, top fysiek:cool: .
 
Je boekjes staan er ook vol mee! Super gaaf! :D
 
Je boekjes staan er ook vol mee! Super gaaf! :D

:D klopt:D, hoeveel heb je er al door gelezen Ryu ?.
Haney heb ik b.v. nog eens een gastoptreden zien geven op de NK, pure top !. Die Albert Beckles was toen geloof ik al rond de 60 jaar en pakte gewoon een finale plaats op de Mr.O. Zie je het voor je Coleman over 15 jaar nog op het Mr.O podium:D.

Jaartje later (1985) deed een goede bekende van jou nog mee op de Mr.O Ryu, Ben Herder maakte toen deel uit van de line up;) .
 
Donders heb je daar filmpje van , dave . Van ben ? Ik meen wel dat hij laatste werd op die mr O :D
 
Donders heb je daar filmpje van , dave . Van ben ? Ik meen wel dat hij laatste werd op die mr O :D

Klopt;), hij werd laatste, had toen jammergenoeg niet de vorm die hij had b.v. bij de Pro Mr.World van een aantal jaren daarvoor waar hij 4e werd.
Het was ook de laatste wedstrijd van Ben maar vergis je niet, hij was toen ook nog BIG hoor...

Weet zo niet waar zo een filmpje van hem te vinden maar die moet er zeker zijn;), zag laatst namelijk bij GMV Productions een DVD van de Mr.O uit 1985, waar ook de naam van Ben bij stond. Heb hem een maandje terug nog gemaild (zijn sportschool) maar jammergenoeg nog geen berichtje terug.
 
total lee awesome!!!
 
Haney..de lats...OMG de lats... :eek:
 
Back
Naar boven