Fitness Seller

Poseer Bikini (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Xarrow

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 dec 2014
Berichten
407
Waardering
108
Lengte
1m83
Ik heb geen idee of dit hier moet, zo niet zou een modje het dan willen verplaatsen?

Ik ben van plan om mee te doen aan een wedstrijd. Nu heb je daar een poseer bikini voor nodig. Het is waarschijnlijk iets eenmaligs.. dus ik heb geen trek om +100 euro voor een poseer bikini uit te gaan geven.

Heeft iemand van jullie een idee waar je goedkope (hoeft niet op maat gemaakte) poseer bikini's kan scoren? Ik heb google al aangeslingert en al lopen zoeken maar ik vind enkel de op maat gemaakte van +100 euro (150, 180, 200, 500, ect).

Thnx alvast :)
 
word hier wel is 2de hands verkocht zag ik.

misschien is kijken in logs van vrouwelijke leden ofzo
 
Ik heb geen idee of dit hier moet, zo niet zou een modje het dan willen verplaatsen? Ik ben van plan om mee te doen aan een wedstrijd. Nu heb je daar een poseer bikini voor nodig. Het is waarschijnlijk iets eenmaligs.. dus ik heb geen trek om +100 euro voor een poseer bikini uit te gaan geven. Heeft iemand van jullie een idee waar je goedkope (hoeft niet op maat gemaakte) poseer bikini's kan scoren? Ik heb google al aangeslingert en al lopen zoeken maar ik vind enkel de op maat gemaakte van +100 euro (150, 180, 200, 500, ect). Thnx alvast :)

Lid sinds: Dec 2014
Locatie: Nederland
Stats: M - - -
Posts: 34

Het is niet voor jou neem ik aan? Of bedoel je enkel de slip?
Anders eens vragen bij de vrouwelijke leden die wedstrijden doen, je kan het privé vragen of in hun logs ofzo :)
 
De maat moet wel goed zijn. Ga je zelf vermaken?
Je valt nog af als je gaat cutten voor een wedstrijd en heb je vaak nog aanpassingen nodig.

Op facebook ook diverse pagina's met bikini's.

Bikinimi
Diva's fitwear


Je moet wel denken aan minimaal 100 euro.
Inschrijven bond en wedstrijd kost ook geld.
Aanschaf schoenen (speciale eisen aan verbonden)
Tanning
accessoires etc. ....
 
Dit is geen officiele wedstrijd dus inschrijfgeld van de bond is niet nodig. :)

Juist omdat ik ool schoenen, inschrijfgeld, spray tan, ect nodig heb, zie ik het niet zitten om zoveel voor een bikini uit te geven. Zeker niet omdat ik het 99% zeker daarna niet meer ga dragen. Arme sloeber enzo ;)

En mijn profiel klopt niet. Zal het naar vrouw veranderen. Thnx btw voor de reacties! Ik ga even rondkijken!

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

En nu zal ik ongetwijfeld domme vragen stellen, maar ik zie een simpele zwarte poseer bikini staan. Gewoon echt zwart. Niks meer niks minder. 125 euro! Wat is nou het verschil dan met een gewone bikini? Afgezien van de prijs.
 
Vaak materiaal en pasvorm.
Wat voor wedstrijd doe je mee dan?

Kijk ook eens op ebay etc.
 
Lokaal wedstrijdje hier in Zwolle. Thnx, ik ga ff strunen! :)
 
Wat voor wedstrijdje is dat dan Xarrow? Wist niet dat er in Zwolle wedstrijden worden gehouden, leuk! En suc6 natuurlijk met vinden van een bikini & de wedstrijd!
 
Als het een club wedstrijd is kan je toch net zo goed een gewone bikini nemen en eventuel zelf versieren met steentjes
 
Vaak heeft Body&fashion ook wel bikini's die niet allemaal even duur zijn..je kan altijd even kijken..een bikini van de hunkemoller is echt geen goed idee.
Broekjes zijn oook wat hoger opgesneden en het broekje op de kont is niet zo mega als wel die van de hunkenmoller etc.
Tja wedstrijd doen kost gewoon geld, en op je bruining moet je ook zeker niet bezuinigen
 
Eens met Miss H. Het kost nou eenmaal wat geld zo'n wedstrijd. En idd bij body en fashion hangen er ook een paar tussen die niet heel duur zijn en toch mooi.
 
Body & fashion is idd een goede tip. Alles wordt ook perfect voor je op maat gemaakt. Hebben nog wel eens leuke aanbiedingen.
 
J-Glam maakt bikini’s op maat en naar budget check fb
Topic is 3 jaar oud :rolleyes:
Als je zo lang doet over een bikini zoeken. :o

Bovendien is TS vanaf 10 september 2017 al niet meer on line geweest...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven