MuscleMeat

Poseerles, Classic BodyBuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Evertbotterweg

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
247
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Avond,

Gelijk maar deur in huis :-)

Ik zoek iemand die mij wat lessen wil geven voor mijn wedstrijd Classic Bodybuilding SAPCUP 2016. Ik ben echt een mega beginner hiermee en het enige wat ik tot nu toe gedaan heb is filmpjes kijken en het zelf proberen (waar ik keihard in faal).
Ik zou graag iemand vinden die naast me staat en ook goed kan aanwijzen en het mij vooral duidelijk kan maken wat ik niet goed doe zodat ik het op kan lossen om het vervolgens wel goed te doen.

Ik woon in zeewolde dus iemand hier in de buurt zou wenselijk zijn.
 
flevoland zitten toch wel genoeg coaches?
 
flevoland zitten toch wel genoeg coaches?

Heb er 1 gevonden (vivian hylkema), maarja dan weet je pas of het wat is als je er een keer geweest bent.

Het feit dat iemand poseerles geeft betekend niet automatisch dat het van goede kwaliteit is. Vandaar dat ik het via hier probeerde om misschien iemand te vinden waar mensen ook al mee gewerkt hebben.

En het hoeft niet perse flevoland te zijn maar een beetje in de buurt van zeewolde is wenselijk.
 
Als je er wat langer voor wil rijden zou ik voor Jeffrey Suijkerbuijk gaan. Zit in r'dam en heb je gelijk 1 van de besten.
 
En Wesley Vissers ? Iemand ervaring mee ? Al reageert die gast uber slecht op zijn mail
 
is in voorbereiding voor de arnold classic in Barcelona....

Ach natuurlijk!!

Inmiddels 1 poseerles geboekt bij Jeffrey Suijkerbuik om eens te kijken hoe dat bevalt. Ik sta nog wel open voor tips in de buurt van flevoland
 
Back
Naar boven