MuscleMeat

Poseerlessen Groningen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Simone_fit

Novice
Lid geworden
24 jul 2016
Berichten
6
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
18%
Hello iedereen!

Ik zit momenteel in mijn wedstrijdprep voor de SAP in het weekend van 11 december. Ik ben op zoek naar iemand die mij poseerlessen voor de bikiniklasse kan geven in de buurt van Groningen. Ik krijg wel een aantal lessen vanuit de coaching, maar deze zijn in Zwolle en zou liever nog wat vaker willen en dus wat dichterbij. Als je iets/iemand weet, let me know!
 
Laatst bewerkt:
Bianca (bibi) zit in assen.

Maar geen idee of die tijd heeft.
 
Thanx! Had al contact met haar opgenomen, is idd even afwachten of zij tijd heeft. Maar zij is ook echt de enige die ik kan vinden hier in de buurt. Lijkt nogal zeldzaam te zijn hier in het hoge noorden.
 
Patricia boer zit ook in assen

Geen idee of zij nog lessen geeft.
 
Winschoten.... ultimate gym zitten dacht ik ook een paar. Sanne folkers maar geen idee of die begeleid of iemand uit de buurt weet.
 
Thanx! Ik ga contact met haar opnemen!
 
Zitten weinig mensen (coaches) hier in het noorden indd.

Al rond gevraagd of er in je eigen sportschool meiden zijn die bikini fitness doen? Misschien kunnen zij je ook wat helpen met poseren.

Anders bij biggy kijken. Heb nu ik daar zelf train het gevoel dat daar de meest serieuze mensen naar toe trekken. Ken zelf helaas geen meiden die bikini fitnes doen dus daar kan ik je niet mee helpen.
 
Thanx! Train ook bij biggym in Groningen. :D Heb inmiddels contact gehad met Sanne Folkers uit Winschoten en zij wil mij graag helpen. Dus ik ben gered. Bedankt voor het meedenken!
 
Aah Nice ja. Meer mensen van het forum die daar trainen dus:)


eerste wedstrijd? En door wie word je gecoacht?
 
Jah eerste wedstrijd! Jeanet Wolf is mijn coach.
 
Ja ik krijg via haar wel poseerles, maar dat is in Zwolle. Ik heb zelf niet echt een goede plek om te oefenen met grote spiegels. Vandaar dat ik wat extra lessen wil.
 
Heeft de gym geen grote spiegels?
 
Wil je wel van 2 mensen les? Ieder doet het nl op haar eigen manier. Lijkt me verwarrend.
 
Heeft de gym geen grote spiegels?
Aan beide kanten staat ongeveer 20m aan spiegels. Alleen ze gaan het denk ik niet zo waarderen als je daar in je bikini/slip/short gaat staan poseren.
Voelt denk ik ook heel akward
 
Aan beide kanten staat ongeveer 20m aan spiegels. Alleen ze gaan het denk ik niet zo waarderen als je daar in je bikini/slip/short gaat staan poseren.
Voelt denk ik ook heel akward

Wen maar aan akward voelen als je podium op gaat en honderden mensn je aanstaren ;)
 
Wen maar aan akward voelen als je podium op gaat en honderden mensn je aanstaren ;)
Ja maar dan is het normaal om te poseren. Daar is dat podium ook voor:p
 
Ja maar dan is het normaal om te poseren. Daar is dat podium ook voor:p

Zou ook wel oefenen met wat lui erbij.
Kan je wennen
En zonder spiegels ook.
Die heb je op podium ook niet
 
Het helpt juist op op de drukke momenten in je gym er schijt aan te hebben en te gaan staan poseren. Snap dat je het niet doet als je nog 16 weken te gaan heb, maar vanaf 6 moet je daar toch wel wat zekerder over worden. Begin is awkward, daarna heb je er geen moeite meer mee. Helpt zeker met het staan op podium voor een paar honderd man
 
Is biggym nog. Wat bij jullie ? Was laatst in Enschede is wezen kijken bij biggym en vond t wel Nice ! Wie weet daar is een kijkje nemen
 
Back
Naar boven