AndroidHealthClinic

Poseerlessen Groningen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is biggym nog. Wat bij jullie ? Was laatst in Enschede is wezen kijken bij biggym en vond t wel Nice ! Wie weet daar is een kijkje nemen
Vind biggy echt 1 van de betere sportschool zowel qua apparatuur als ruimte. Apparatuur wat er staat is gewoon awsome. Vooral de hoeveelheid benches, multistations en hack squat machines. Dat laatste zie je niet heel veel laat staan 2 er van.
 
  • Like
Waarderingen: cjw
Vind biggy echt 1 van de betere sportschool zowel qua apparatuur als ruimte. Apparatuur wat er staat is gewoon awsome. Vooral de hoeveelheid benches, multistations en hack squat machines. Dat laatste zie je niet heel veel laat staan 2 er van.
Precies dat is ook zo haha! Misschien daar is een training knallen binnenkort dan
 
Thanx! Train ook bij biggym in Groningen. :D Heb inmiddels contact gehad met Sanne Folkers uit Winschoten en zij wil mij graag helpen. Dus ik ben gered. Bedankt voor het meedenken!
Mag ik vragen wat haar contactgegevens zijn? Ik zoek ook nog iemand in de buurt van Groningen/Friesland.
 
Mag ik vragen wat haar contactgegevens zijn? Ik zoek ook nog iemand in de buurt van Groningen/Friesland.
Als je fb hebt kan je haar zo een bericht sturen ;)
 
Mag ik vragen wat haar contactgegevens zijn? Ik zoek ook nog iemand in de buurt van Groningen/Friesland.
Als je fb hebt kan je haar zo een bericht sturen ;)
 
RockOfAges woont in groningen en is expert in het zichzelf er veel beter uit laten zien op fotos dan in real life :trollface:
 
Back
Naar boven