XXL Nutrition

Poseerlessen MAP klasse

Bezoekers in dit topic

Scaleo

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
2.306
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Hi guys

Ik ben op zoek naar iemand die mij poseerlessen kan geven voor de Mens Athletic Physique klasse.
Liefst in de buurt van Nijmegen maar wil er eventueel best een eindje voor rijden.
 
Hi guys Ik ben op zoek naar iemand die mij poseerlessen kan geven voor de Mens Athletic Physique klasse. Liefst in de buurt van Nijmegen maar wil er eventueel best een eindje voor rijden.

Lastige hoek waar je woont man. Ik ken daar zo 1 2 3 niemand. Had je graag zelf geholopen maar zit zelf in Adam

Welke wedstrijd ga je pakken?
 
Flexcup. Althans dat is de bedoeling. Ben vandaag de prep gestart maar moet nog veel oefenen
 
Flexcup. Althans dat is de bedoeling. Ben vandaag de prep gestart maar moet nog veel oefenen

Nu al met je prep gestart? Van hoe ver moet je wel niet komen dan? haha
Ikzelf begin 5 weeks out meestal pas :D
 
Nee ik volg de challenge bij Harry en rene. Ben zaterdag gemeten op 73.5 kg en 6.2% vet. Ga nu nog op 3500 kcal zitten ipv 3300 dus kan misschien nog wat massa pakken en vet gelijk houden.
Amsterdam vind ik ook geen probleem, ben iedere 2 weken in Alphen aan den rijn dus om dan ff Door te rijden naar afstand is ook maar een klein stukje.
 
Nee ik volg de challenge bij Harry en rene. Ben zaterdag gemeten op 73.5 kg en 6.2 vet. Ga nu nog op 3500 kcal zitten ipv 3300 dus kan misschien nog wat massa pakken en vet gelijk houden. Amsterdam vind ik ook geen probleem, ben iedere 2 weken in Alphen aan den rijn dus om dan ff Door te rijden naar afstand is ook maar een klein stukje.
Oooo ik dacht dat je al die weken moest cutten ofzo :D

Maar kunnen die Harry en Rene je niet helpen dan?
 
Oktober is er weer een gezamenlijke poseerles maar 2x poseren schiet natuurlijk niet echt op en zeker niet in een groep.
 
Oktober is er weer een gezamenlijke poseerles maar 2x poseren schiet natuurlijk niet echt op en zeker niet in een groep.

Nee begrijp ik. Ik zal even checken of ik de spiegelruimte uberhaupt wel mag gebruiken op mijn gym :o

Will report back!
 
Thnx alvast!

Btw heb vanaf eind januari gecut. Kom van 90 kg en 18.8% :')
 
Yooo, ze hebben die spiegels gewoon weg gehaald in die zaal! Staat nu enkel een beeldscherm haha. (video lessen)
Lang leven budget gyms! :(
 
In Den Bosch zijn toch de poseerlessen voor Flexcup?
 
Klopt, 2 in een jaar. Schiet niet echt op

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Yooo, ze hebben die spiegels gewoon weg gehaald in die zaal! Staat nu enkel een beeldscherm haha. (video lessen)
Lang leven budget gyms! :(

Oh crap
 
Ja mocht je een andere oplossing vinden rondom adam hoor ik t wel :)
 
Oh serieus zo weinig? Had wel gedacht dat het er meer zouden zijn..
Succes verder
 
MOcht je iemand vinden let me know. Kom uit arnhem dus zou dan graag mee doen(A)
 
Back
Naar boven