AndroidHealthClinic

poseertraining (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb het er vandaag over gehad met me trainingmaat
en we zijn het er beide overeens dat het wel lachen is om te komen :P
dan wel voor de gezelligheid, geen deelname voor ons dus ;)
ik verwacht wel wat van je MB,
dus doe maar flink je best met posseertraining ;)
 
mass_builder zei:
Dag bodybuildingvrienden,

zoals jullie weten hoort bij wedstrijdvoorbereiding ook de poseertraining waar ik net mee begonnen ben, heerlijk om te doen:D

Echter is rugwijdte een zwak onderdeel van mij, toch hoor ik dat je met een bepaalde stand v. o.a. je armen dit ( uiteraard deels ) kan camoufleren.

Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?

Groetjes MB

De beste manier is inderdaad om je rug gewoon keihard aan te pakken met de juiste oefeningen. Daarnaast moet je kijken of je rug echt zo slecht is of dat je de pose gewoon niet kunt. Latspread is best wel een lastige pose en ik heb gasten gezien (ook de topwedstrijdbodybuilders) die een goede rug hadden, maar dat die rug er bij een latspread totaal niet uitkomt.

Wil je het toch camoufleren, dan zou je voor een slanker middel gaan (zodat de de lats in verhouding wijder zijn). Als je dat in een pose wilt doen, dan moet je met je handen je middel als het ware wat indrukken, zodat het smaller lijkt. Zo krijg je meer die v-vorm erin. Je moet er een beetje mee oefenen en uiteindelijk kom je er wel achter wat voor jou het beste is.

Maar het beste blijft gewoon keihard werken aan die rug.

Succes ermee!!!!
 
saint zei:
De beste manier is inderdaad om je rug gewoon keihard aan te pakken met de juiste oefeningen. Daarnaast moet je kijken of je rug echt zo slecht is of dat je de pose gewoon niet kunt. Latspread is best wel een lastige pose en ik heb gasten gezien (ook de topwedstrijdbodybuilders) die een goede rug hadden, maar dat die rug er bij een latspread totaal niet uitkomt.

Wil je het toch camoufleren, dan zou je voor een slanker middel gaan (zodat de de lats in verhouding wijder zijn). Als je dat in een pose wilt doen, dan moet je met je handen je middel als het ware wat indrukken, zodat het smaller lijkt. Zo krijg je meer die v-vorm erin. Je moet er een beetje mee oefenen en uiteindelijk kom je er wel achter wat voor jou het beste is.

Maar het beste blijft gewoon keihard werken aan die rug.

Succes ermee!!!!


heel erg bedankt!
 
mxx zei:
ik heb het er vandaag over gehad met me trainingmaat
en we zijn het er beide overeens dat het wel lachen is om te komen :P
dan wel voor de gezelligheid, geen deelname voor ons dus ;)
ik verwacht wel wat van je MB,
dus doe maar flink je best met posseertraining ;)


haha, eerlijk gezegd verwacht ik niet zoveel van mezelf. Alleen dat ik mijn best doe.
 
Back
Naar boven