MuscleMeat

poses (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodyfreakz

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.315
Waardering
236
hey,
heeft er iemand een link voor mij naar een site waar ik goede poses kan vinden die redelijk zijn uitgelegd?



alvast bedankt,
C@rp
 
heeej hartstikke bedankt!!!!
dit zocht ik!

groeten C@rp
 
Kun je aan geen tips vragen aan een ervaren competitiebodybuilder vragen of hij es wa tips geeft en je evntueel es beoordeelt terwijl je poses doet? Of gewoon aan iemand die er in thuis is. Die poses moet iedereen anders bekijken. Het doel is dan ook je goede kanten te tontn en je mindere wat te camoufleren. Daarom zou je iemand moeten hebben die u bekijkt
 
kheb geen echte bekenden die me op dat gebied zouden kunnen helpen.
 
Is het om wedstrijden mee te doen?
 
nee nog niet maar wil wel goed kunnen poseren voor foto en wie weet zit er over een paar jaar wel een wedstrijdje in. Het lijkt me wel helemaal te gek!!!!!!!! erkenning krijgne voor het harde werk dat je hebt verricht lijkt me SUPER! maar zo ver is het voor mij nog niet ...helaas. Ik heb ook geen mensen die me hierin zouden kunnen begeleiden alleen dit board dus zou het dan helemaal op eigen houtje moeten doen.
 
misschien kun je es een video op de kop proberen te tikken van een wedstrijd of zo of van een profbodybuilder. Ik weet niet of dat eigenlijk mogelijk.
 
ja dat zou ik kunnen doen misschien bij de fit shop. zal k wel eens vragen de volgende keer dast ik binnenstap. Thanks for the tip!
 
Mischien staat er op http://wwww.bodypage.nl wel wat, k weet het niet, heb er al tyden niet meer op gekeken.

mzzl

rob
 
Back
Naar boven