MuscleMeat

Posing clinic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AramFit

Cool Novice
Lid geworden
22 jun 2020
Berichten
69
Waardering
14
Lengte
1m72
Massa
72kg
Hi, ik weet niet of er al zo een topic bestaat, maar ik kon het nergens. Ik wil me aanmelden voor verschillende posic clinics om mijn posing voor Men's Physique onder de knie te krijgen. Ik heb nog weinig ervaring. Ik zag dat er in maart een posing clinic wordt georganiseerd door IBFF Nederland. Ik zal daar aanwezig zijn. Zijn er nog andere aanstaande clinics die jullie mij kunnen aanraden om bij te wonen of zijn hier mensen die ervaring hebben met poseren voor de klasse Men's Physique?

Alvast dank voor jullie tips en hulp!
 
Ik zou eens bij npc informeren, maar dan moet je daar ook je wedstrijden doen. Nbbf bloedt een beetje dood.
 
Screenshot_20220214-205848_Instagram.jpg
 
Thanks voor je reply wovano ! Ja, ik had die flyer al voorbij zien komen. Ik heb me aangemeld ervoor. Ik zal erbij zijn.
 
Oud topic maar vraag me af of jullie van meer posing clinics/personen die dit doen op de hoogte zijn? Ik wil met wat vrienden dit eens voor de gein doen (geen wedstrijd ambitie).
 
Oud topic maar vraag me af of jullie van meer posing clinics/personen die dit doen op de hoogte zijn? Ik wil met wat vrienden dit eens voor de gein doen (geen wedstrijd ambitie).
je kan eens langskomen bij fox in Rotterdam als je wilt.
 
Back
Naar boven