MuscleMeat

posing/wedstrijdpics v mijn meiske

Bezoekers in dit topic

luca

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2002
Berichten
227
Waardering
2
Hey jongens!

hier een update van mijn picturetrail-siteje. Nog enkele posingpics van mijn vriendin erop gezet en ook nog enkele pics van haar wedstrijd afgelopen zondag in Rimini, Italië. Ging allemaal soepeltjes. 2de geworden dus. En toevallig vandaag is er via de grote baas van Fitness America een uitnodiging binnengerold voor de Miss Fitness America contest in Californië (14 & 15 nov, Redondo Beach). GIAWZAAAAA!!!!

GReetz,
Luca

http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=6&uid=1186099&
 
Ziet er cool uit!
Gefeliciteerd met de 2e plaats en de uitnodiging voor Fitness America!
 
Dear PictureTrail visitor,

For about 30 minutes every morning, (between about 1:30am to 2:00am Pacific Standard Time, we're in California), we take the site offline for nightly data backup and maintenance. We are in the process of doing our backups right now. Please come back a little later.

Sorry for the trouble and inconvenience.

Sincerely,

The PictureTrail Support Team

probeer t later nog wel

edit: ze doen t. mooie foto's man,
en gefeliciteerd met de uitnodging he. hou ons maar op de hoogte, maar datw as je denk ik ook wel van plan:thumbup:
 
Laatst bewerkt:
Mooie prestatie :thumbs: en erg cool van de miss fitness america uitnodiging. Keep up the good work! :D
 
Ziet er heel goed uit !!! gefeliciteerd met de 2de plaats :thumb:


Groet Smalluser :thumb:
 
Wat een knappe en charmante vrouw is jouw vriendin, Luca! Jullie allebei heel erg gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

Espi
 
mooi hoor, je kan goed zien dat jullie beide veel aandacht aan jullie lichaam besteden, en feli met de 2e plaats van je vriendin.
 
Kijk dat is nou samen een leuk stelletje, mr en miss fitness :D

Beiden gefeliciteerd met jullie uiterlijk :thumb:

Ben trouwens ook wel benieuwd hoe jouw vriendin traint en eet, heb je een trainings/voedingsschema en wat zijn haar stats ?
 
Ben ik nou de enigste die opvalt hoe mooi die vriendin is :D hhahah ! JIj ben trouwens ook mooi breed! Gefeliciteerd jullie!
 
Close Up van haar please :)



oh nee ik zie haar gezicht al :)

Ps gefeliciteerd!!!!!!!!!
 
ziet er heel errug goed uit, congrats! :thumb: leuke meid om te zien ook!


ps. waarom zit jou vriendin niet op dit forum ???
 
Hallo, Luca's vriendin speaking:

Bedankt voor de positieve commentaar!

Hierbij post ik even mn stats en info, zoals gevraagd:
Gewicht : contest 55 kg
off seaon 59 kg

BF% : contest 6-7%
off-season 14-15%

Fitness loopt als een rode draad door mijn dagelijkse leven, ik ben personal trainer en aerobics instructor en ben het hele jaar door actief en bewust bezig met gezonde voeding.
Ik doe 4x per week krachttraining en geef 5u per week aerobics.
Ik train vrij zwaar voor bovenlichaam (8-10 reps) en ga wat hoger in reps en lager in gewicht voor benen (20-30 reps) omdat mn size daar voldoende is en ik momenteel werk aan een betere definitie.
Ik eet high-protein, gemiddeld carbs en weinig vetten. Het hele jaar door clean met 1 junkmaaltijd per week. Ik doe dit nu al 5-6 jaar en het is een gewoonte geworden waarbij ik me super voel!

In wedstrijdvoorbereiding voeg ik 40-50 min. cardio toe op de dagen dat ik niet train en doe dan ook 5-6 keer per week 40-50 min. cardio op nuchtere maag.
Ik knip dan ook behoorlijk in mn carbs en voer eiwitinname op.
Eiwitbronnen zijn whey, kip, kalkoen, tonijn en 2x per week vette vis (meestal zalm)
Carbs haal ik uit rijst, pasta, havermout, bambix en rijstwafels.
Voor voldoende vetten eet ik ook nog dagelijks een handvol noten.

Waarom ik niet op dit forum ben? Tijdgebrek, denk ik, ik lees wel af en toe wat hoor.

Groetjes, Sofie
 
Welke supplementen gebruik je erbij en hoe ziet je wedstrijd voorbereiding eruit?
Fitness wedstrijden in europa: zijn dat dezelfde fitness wedstrijden als in de US?
4 rondes:
1. 45 sec routine in een zwarte catsuit met 6 verplichte "poses": 1 arm opdrukken, straddle move etc
2. vrije routine van 2 minuten
3. 1 piece bathing suit
4. 2 piece bathing suit

Of is dit weer iets anders?
Ik vraag dit omdat we een stagiaire uit ned hier hadden en die zei dat fitness heel populair was in nederland, maar achteraf bleek dat toch wat anders te zijn als wat ze in the US eronder verstaan.

Let me know please?
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, jij hebt het wellicht over de IFBB Fitness wedstrijden? Zoals de Fitness Olympia ed?
Hier is het idd anders, ja.
De IFBB België heeft :
* 2-piece quarter turns,
* vrije routine van 2 minuten-geen verplichte oefeningen hierin
* posing-ronde (dubbele biceps voor/achter, benen/buik, side chest, triceps-geen lat spread)

De Fitness America is nog anders, meer info hierover vind je op www. fitnessamerica.com.
Ze hebben de 2 categoriën waaruit je als deelneemster kan kiezen:
1) Ms Fitness - 2piece quarter turns en 2 minuten vrije routine. Nadruk vooral op symmetrie en vrouwelijke uitstraling-geen overdreven hardheid/strepen, maar droog zijn is wel een vereiste.
2) Ms Bikini - 2 piece quarter turns, sportswear round (defileren in sportoutfit) en interview round.
Deze klasse is vooral gericht naar meisjes zonder gymnastiek/dans achtergrond maar met een goede fysiek-vergelijkbaar met NPC Figure-klasse.

Mijn wedstrijdvoorbereiding duurt 12 weken en ik gebruik als natural enkel vitamines/mineralen en extra Vit C, Cal/Mag, Ijzer, Chroom, Zink en glutamine. Fatburner gebruik ik ook.
Groene thee - 2 kopjes/dag en veeeeel water.

Hoe is het gegaan met je vriendin? Ik las enige tijd geleden dat ze in maart was begonnen met wedstrijdvoorbereiding voor haar 1ste pro-wedstrijd? Herinner ik me dat goed?
Hoe ziet haar prepping eruit?
 
Damn, wat een knappe vriendin heb jij zeg!
 
zoo zoo mooie meid ! btw jij ziet er ook goed uit hoor ! nice pics :thumb:
 
Originally posted by luca
Hoe is het gegaan met je vriendin? Ik las enige tijd geleden dat ze in maart was begonnen met wedstrijdvoorbereiding voor haar 1ste pro-wedstrijd? Herinner ik me dat goed?
Hoe ziet haar prepping eruit?
Ik heb een thread over haar gepost in het Pro gedeelte: Allison Williams. Je kunt daar foto's van haar zien van de Night of the Champions, waar ze voor begonnen was in maart idd.
Het was haar eerste figure wedstrijd, haar 2e pro wedstrijd (de 1e was fitness in augustus vorig jaar)
Ze is omgeschakeld naar figure omdat er hier op het eiland nou eenmaal niemand is die haar kan trainen op het niveau van Kelly Ryan en Susie Curry enz. Dus ze zal daar nooit wat bereiken zonder die begeleiding die die dames hebben.

Haar prepping duurt meestal rond de 10 weken en bestaat dan uit 30 min krachttraining en 45min cardio ('s morgens) en cross training (na krachttraining) per dag.

Als je ooit hulp nodig denkt te hebben, let us know!!
Succes in Amerika!!!!!!! :clap:
 
@luca's vriendin: looking GOOD!!!! :thumbs: super goed figuur, niet te veel, niet te weinig en ook een mooi gezichtje, perfect!

@luca: je fysiek is ook rete goed (zoals ik al zei in je eigen foto threat), keep up the good work!
 
Bedankt BOS, je weet maar nooit...

Kan je wat meer vertellen over haar dieet?

Sofie
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven