MuscleMeat

Positief onderzoek anabolen, mensen met ervaring gezocht

Bezoekers in dit topic

Ifa Maasen

Novice
Lid geworden
24 okt 2016
Berichten
4
Waardering
0
Hallo,

Wij zitten op het Montessori college en doen een onderzoek over anabolen. Omdat er vaak negatief wordt gesproken over anabolen willen wij met dit onderzoek ook een positieve kant laten zien. Wij willen te weten komen wat je aanspoort om anabolen te gaan gebruiken en hoe het is om anabolen te gebruiken.
Daarom zijn wij op zoek naar iemand die met ons in gesprek wil gaan en/of een paar vragen wil beantwoorden over dit onderwerp.

Alvast bedankt!
 
En wat wordt er met het onderzoek gedaan?
 
En wat wordt er met het onderzoek gedaan?

Het onderzoek zal worden gepresenteerd aan de klas en er wordt een verslag van gemaakt. Het interview zal worden gebruikt als een van de bronnen.
 
Hoe wil je het interview houden?
 
Ik zou jullie wel willen helpen
 
een onderzoek waar de conclusie al vastgesteld is

wonderbaarlijk
 
Vragen mag je pmen, verder dan via dit forum zou ik er geen tijd in willen steken, ssori
 
positieve kanten van wat je aanspoort om anabolen te gebruiken...
zullen stereotiepe antwoorden zijn
 
jullie gaan iets onderzoeken terwijl jullie biased zijn, probeer een hypothese op te stellen die je zonder jouw invloed kan beoordelen?

positieve kanten van wat je aanspoort om anabolen te gebruiken...
zullen stereotiepe antwoorden zijn

ah, een interview bedoel je?
 
Hoe weet je bij voorbaat al dat de resultaten een positieve kant van aas gebruik zullen laten zien?
 
Waarschijnlijk een sectorwerkstuk/afsluiting.
 
Anaboluhhh gebruiken om die bithcies te nukee jonguh, alsvast positiefff nummer 1
 
Hoe weet je bij voorbaat al dat de resultaten een positieve kant van aas gebruik zullen laten zien?

maat die gastjes zijn waarschijnlijk rond de 16-17 jaar. College is geen hogeschool of uni.
 
maat die gastjes zijn waarschijnlijk rond de 16-17 jaar. College is geen hogeschool of uni.

Maar toch moeten er weer een aantal tof gaan doen en lopen zeiken.
 
nouja zeiken.. Denk dat ze het niet echt wisten.

Maar kan ik begrijpen
 
Back
Naar boven