XXL Nutrition

Post een foto waarbij je met een andere sport bezig bent

Bezoekers in dit topic

zo, dat zal een best toernooi geweest zijn :D
 
Haha prachtig die ogen op half 7.
 
Een andere hobby van me is het africhten van politiehonden. Hierbij volgende de richtlijnen van de KNPV. Ik ben daarin vaak de (decoy=belgisch) oftewel pakwerker geweest. Ik heb helaas niet effe een foto'tje klaar staan.
Maar wel een eigen site: www.politiehondenafrichting.nl

Zo nu weet je mijn andere hobby ook....
 
DutchVince zei:
Nog eentje: de Weissmies. let op het spoor dat ca. 3 meter van de rand ligt.
Sneeuw heeft de neiging om over de rotsrand heen te hangen, soms meters ver. Kom te dicht bij de rand die je ziet en je staat met 1200 meter lucht onder je voeten. Geheid dat je er doorheen zakt... een ding scheelt: je hebt nog tijd om te bidden voordat je te pletter slaat :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Oftewel een corniche.:)


Zelf houd ik ook erg van de bergen niets liever dan dat!!!Ik heb altijd zelf gexperimenteerd in de bergen kwa 'klimmen' ben nu op een punt dat ik toch wel even wat cursussen ga doen!

Zelf heb ik geen scanner dus helaas geen foto's....

Alleen wil er van jouw nog wel meer zien als je die hebt?
 
DutchVince zei:
Deze gozer is dus te dicht bij de rand gekomen en ligt een kilometer lager:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:
Geen sport voor mij.
 
Gekke Gijs zei:
Alleen wil er van jouw nog wel meer zien als je die hebt?
Omdat je het zo aardig vraagt :D

Een ideale klimdag in 2002.
2e top van de Zermatter Breithorn (4159m). Veel leuker dan de west top waar op dit moment wel 40 mensen bovenopstaan. Bij de top is duidelijk te zien waarom je niet te dicht bij de rand moet komen. Links in de verte Monte Rosa massief.
Op de 4e (wat bredere) top van links ligt de hoogste hut van Europa: Cabana Regina Margherita (4554 meter hoog).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat stipje in het midden ben ik
 
Hahaha...

Leuke sport trouwens: als ik het skien na een paar dagen zat ben dan doe ik het ook wel eens. Lig dan erg vaak op mijn muil :D
 
DutchVince zei:
Omdat je het zo aardig vraagt :D

Een ideale klimdag in 2002.
2e top van de Zermatter Breithorn (4159m). Veel leuker dan de west top waar op dit moment wel 40 mensen bovenopstaan. Bij de top is duidelijk te zien waarom je niet te dicht bij de rand moet komen. Links in de verte Monte Rosa massief.
Op de 4e (wat bredere) top van links ligt de hoogste hut van Europa: Cabana Regina Margherita (4554 meter hoog).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Mooie foto! (Y)

Erg mooi stuk van zwitserland ook! ben daar wel eens met de gornergratbahn omhoog gegaan. :P
En ben ook aan de italiaanse kant geweest van het monterosa massief.En daar stond ik op een camping weet het plaatjes niet meer iets van st jacques of iets dergelijks .
Maar toen zag ik dus als het donker werd een lichtje verschijnen bovenop het massief.Heel raar ik wist maar niet wat het was me vader ook niet dus op de kaart kijken en dat was dus de margherita hut ;).

Skieen vind ik trouwens absoluut niet leuk, vanwege het feit dat mooie gebieden enorm worden verdoet door honderden hotels en weet ik veel.en alles word kaal gemaakt.In de winter ziet het er misschien leuk uit, maar in de zomer om te huilen.......
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De o zo gezellige pas bij Mera Peak. Dat grijze is dus knalhard ijs en we werden omhoog gestuurd zonder stijgijzers. Zou prima te doen zijn, dat viel een beetje tegen. Volgende dag werd iedereen omhoog gestuurd met stijgijzers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De top van de pas bereikt, ik ben de tweede van links.

De top van Mera Peak helaas niet bereikt. -25, slechte tent, slechte matjes en een opspelende rug deden zijn werk. Heb nog wel high camp bereikt op 5850 meter :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

's nachts even verkeerd lopen als je wilde plassen en je lag 1000 meter lager.
 
DutchVince zei:
Deze gozer is dus te dicht bij de rand gekomen en ligt een kilometer lager:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whaaahahahahahahaha :roflol: OMG!!! :roflol:


Verder wel prachtige foto's zeg :)
 
@ EricR: mooi man, ik moet beslist daar ook nog eens heen.
Tot nu toe alleen in de veilige Alpjes geklommen ;)
 
Ik moet nodig eens wat veilige Alpjes beklimmen, is wel handig als voorbereiding voor het hogere werk. Ook wat goedkoper, twee weken op stap met tig dragers en sherpa's loopt aardig in de papieren.

Zeker het aanraden waard, helaas is Nepal momenteel steeds onveiliger aan het worden. Wij werden al aardig afgeperst door zwaar bewapende maoisten maar het schijnt nu nog erger te zijn.
 
Hebbe jullie ook verschillende cursussen afgewerkt?
 
Geen enkele cursus, is wel aan te raden. Het kan een gevaarlijke sport zijn in sommige gevallen en dat maakt het nog gevaarlijker als je niet alle in en outs kent van touwtechnieken en materiaal. Terreinkennis leer je in praktijk meestal wel goed, maar bepaalde zaken is een cursus onontbeerlijk.

Wij hadden gelukkig zeer goede sherpa's bij ons, die kennen het terrein op hun duimpje. Ook al gingen ze dus wel volledig de fout in bij de pas. Daar donderde ook nog een drager van ons naar beneden. De rechterkant van de eerste foto. Gelukkig ongedeerd gebleven, hij kon er zelfs om lachen.
 
EricR zei:
Geen enkele cursus, is wel aan te raden. Het kan een gevaarlijke sport zijn in sommige gevallen en dat maakt het nog gevaarlijker als je niet alle in en outs kent van touwtechnieken en materiaal. Terreinkennis leer je in praktijk meestal wel goed, maar bepaalde zaken is een cursus onontbeerlijk.

Wij hadden gelukkig zeer goede sherpa's bij ons, die kennen het terrein op hun duimpje. Ook al gingen ze dus wel volledig de fout in bij de pas. Daar donderde ook nog een drager van ons naar beneden. De rechterkant van de eerste foto. Gelukkig ongedeerd gebleven, hij kon er zelfs om lachen.


Jah daar wil ik het dus graag voor doen touwtechnieken en kennis van verschillend materiaal.
 
Doe mij toch maar de 'saaiere' sporten zoals snowboarden , wakeboarden ben fervent fan van boarden echt geweldig! Vooral wakeboarden in miami was erg gaaf!!! zonnetje erbij heerlijk moet er niet aan denken in de kou met - hoeveel graden? te gaan bikkelen terwijl er ergens anders op aarde een plekje is waar het 30+ is goh dan weet ik het wel... ten tweede denk ik teveel na bij een sport denk ik ? Ik zou constant in me kop hebben o god als ik maar niet naar beneden flikker...misschien is dat onkunde over bergen maar niet voor mij weggelegd... Nog mensen die bergklimmen en dan achterover? GEEN VERTICAL LIMIT kijken:P

Neej laat mij maar boarden kan iemand mij even helpen met hoe je een foto hierop zet? pm me plz... bewerk later dit bericht wel.
 
Gekke Gijs zei:
Hebbe jullie ook verschillende cursussen afgewerkt?

Een beginners KNAV (zo heette het vroeger, nu NKBV) cursus.
Het jaar daarop gelijk er tegenaan gegaan, maar duidelijke grenzen gesteld (max 3000 m).
Verder nog 1 keer met een ervaren vriend geklommen.

Daarna verder zelfstandig de Alpen ingegaan, meestal met 1 of twee touwpartners, soms alleen.

Wil nog altijd een spleetreddings cursus volgen maar het is er nog nooit van gekomen
(beetje laat na 18x 4000 meter :D )
 
Niet zozeer een sport.. Wel een 'levenswijze'..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dr. Worf zei:
Niet zozeer een sport.. Wel een 'levenswijze'..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
doe jij dat sirieus
vertel vertel vertel
iemand aandachtig luistert
en laat de details niet weg
 
Back
Naar boven