Fitness Seller

post foto van je vriendin

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mja ben slape morge schouders...krijg ze maar ni groter grrrr owja en ken iemand zegge hoe je een nieuwe post maakt..
 
Een nieuwe post? Geen idee.
 
goed bezig don coreolone
 
Don is tha man!!!
 
Don, doe normaal dude. Straks komt zo'n weblog erachter en sta je voor je het weet met kop en "load" all over internet.............als een van je DBB vrienden volkomenk*t hier al niet op wijst :rolleyes: Nee, dan maak je je vriendin blij. Dus gewoon lekker uithangen die trip en vandaag gewoon verwijderen.

Je mag natuurlijk ook gewoon meer posten als je er geen problemen mee hebt, zo hypocriet ben ik dan ook wel weer:hitit:
 
Don, doe normaal dude. Straks komt zo'n weblog erachter en sta je voor je het weet met kop en "load" all over internet.............als een van je DBB vrienden volkomenk*t hier al niet op wijst :rolleyes: Nee, dan maak je je vriendin blij. Dus gewoon lekker uithangen die trip en vandaag gewoon verwijderen.

Je mag natuurlijk ook gewoon meer posten als je er geen problemen mee hebt, zo hypocriet ben ik dan ook wel weer:hitit:

whats up whit that??


don jij bent de man!! zulke gasten als jou moeten we meer hebben hier op het forum, kom maar op met die filmpjes:D
 
Don coroleone is het beest van DBB! Goeie shit ouwe!
 
Hier wat ex foto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn Peeps:( dat had je mooi voor elkaar :thumbs:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zal ook maar de mijne tonen:D
 
hehehe...wordt aan gewerkt:p


thnx bro:D

maak je trouwens maar klaar voor een shit load commentaar van gasten hier die al jaren geen vrouw gehad hebben en als beste vriend een fles drank hebben;)
 
Had vroeger wel naaktfoto's van een vriendin, maar mag ik hier niet opzetten want ze was maar 16 (:p), en kheb ze toch nimeer:p

@Don Corleone: aangezien het je ex is (neem ik aan), let maar op met minderjarige poesjes op het net:p (als ze dat was;))
 
ik had ook nog naakt foto's van men ex die 15 jaar was
maar ik heb ze niet meer :huilen:
 
Hahaha, van normale foto's naar cumshots.. :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven