MuscleMeat

post foto van je vriendin

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
@levrone; ga eens dood met je nep gediss.. met die lul van jou kan je niet eens een vlieg doden.. :coffeepc:
 
Wonderbaarlijk dat er hier mensen zijn die een ander zn vriendin durven te kraken zonder zelf een foto van hun eigen ''chick'' te showen. Gaat er toch om dat jij blij bent met je meisje en niet een ander. Voor de mannen die een picca hebben gepost cker respect in een topic vol loze reacties.
 
Rob G 2 inch he haahah je moeder klinkte wel anders gisteren!

Ik Gooi die testo lul op haar en dan stikt ze hahahahaa

Dude als je niet eens een rijmende zin in elkaar kan flanzen zwijg dan ff beter ofzo man. Is niet zo moeilijk hoor. Jij droomt over Rob zijn mam terwijl Rob jou moeder anaal nam. De enige testo die ik hier zie vloeien is die van een ecto die maar niet wil groeien! Wannabe levrone is zijn naam, met woorden is deze man niet zo begaan. Blaat blaat
 
Laatst bewerkt:
Whahaha Jurriaan zijn flow pwned 'levrone' :roflol:
 
Meer foto's, minder gelul graag.
 
Don is echt zwaar de man. Een voorbeeld voor velen :bow:
 
Laatst had ik gemerkt dat de mijne foto's van mij halfnaakt op haar msn space had staan.. :mad: Heb ook nog naaktfoto's maar vindt ze nu even niet...


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik en vriendin op vakantie in Sicilië...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sicilië...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enz...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
waarom geen foto van je zelf ipv je vriendin....:D en uhh vinden die dames dat wel okeej dat jullie die fotos plaatsen???
 
Ok post maar een foto van jezelf naomi.

nou ik vroeg me gewoon af of die meiden dat wel op prijs stellen dat hunfotos worden gepost
en daarbij als er meerder het zouden doen zou ik ook wel een foto plaatsen hoor;) denk ik:p

en mij avatar dat ben ik okeej niet duidelijk maar toch
 
nou ik vroeg me gewoon af of die meiden dat wel op prijs stellen dat hunfotos worden gepost
en daarbij als er meerder het zouden doen zou ik ook wel een foto plaatsen hoor;) denk ik:p

en mij avatar dat ben ik okeej niet duidelijk maar toch

je bent toch geen meeloper?? mag ik hopen ? gewoon posten joh, wees voor 1 keer een trend zetter;)
 
je bent toch geen meeloper?? mag ik hopen ? gewoon posten joh, wees voor 1 keer een trend zetter;)

ben absoluut geen meeloper maar uhh om me foto te posten in een topic: post je vriendin's foto:..... is ook weer zo van.... kijk mij:D :D :D
 
ben absoluut geen meeloper maar uhh om me foto te posten in een topic: post je vriendin's foto:..... is ook weer zo van.... kijk mij:D :D :D
ag welnee joh, als jij de moeite waard bent gewoon doen ;)
 
nou ik vroeg me gewoon af of die meiden dat wel op prijs stellen dat hunfotos worden gepost
en daarbij als er meerder het zouden doen zou ik ook wel een foto plaatsen hoor;) denk ik:p

en mij avatar dat ben ik okeej niet duidelijk maar toch

Ga je gelijk meppen :( :D
 
nou ik denk er nog even over na maar hoe post je eigelijk een foto bij partypeeps doe je dat met een site weet zo niet hoe die heet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven