MuscleMeat

Peiling Post hier al je decembercheats! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jj7619

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2014
Berichten
1.720
Waardering
1.953
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Post hier al je DECEMBER vreetfestijnen, drankmisbruiken en al je andere waardige cheatmomenten.

Zal zelf even aftrappen.

Mijn cheats tot vandaag (5 december) ;

- 1/12 ; Kansloos zuipfestijn met klanten in Tirol met bijpassende XL-schnitzels : extra kcal onbekend (alles vergeten :D).

- 2/12 ; Thuisfeestje met bijbehorend drankmisbruik, stokbroodjes met allerlei veel te lekkere tapenades : extra kcal onbekend (wederom teveel zwarte gaten om uit te rekenen :coffee:).

Vandaag een ouderwets sinterklaasavondje voor de boeg met reeds bestelde Kippiepannen, allerlei noten en chcolade in overvloed... ik ruim alvast maar een 1000+ buffer calorietjes in... :o

Misschien ook wel leuk te vermelden;

Startgewicht 01/12 was ± 87kg op een procentje op 12.

:cheer:
 
01-12: chocoladeletters gekocht voor de halve familie (van die grote, van de bakker). 2 stuks zelf opgevroten, dag erna nieuwe gekocht.
02-12: gourmetten met schoonfamilie. 2 stukken marsepeintaart van schoonmoeders + veeeeel vlees, stokbrood, salades!
03-12: overgebleven marsepeintaart, al het overgebleven vlees + stokbrood
04-12: banketstaaf van het werk gekregen (ooh... Ik moest hem met mijn gezinsleden delen? Zeg dat dan eerder...)
05-12: eindelijk een dagje normaal! :cheer:
 
En het was een oogst als verwacht ;

ca. 15-20 kipstukkken, wat stokbroodjes, beetje pindasaus, beetje tapenade met parmesan en natuurlijk wat candy/chocolade.

De avond nog wel afgesloten met een kwarkje :cool:

Weegmomentje vanmorgen : 87,7kg (+0,7), bf gevoelsmatig +20% :D

Maar hey... het was fun! :p:p
 
Kan ik hier iedere dag gaan posten zeker:roflol:

:roflol:

Laat ik nou precies hetzelfde gedacht hebben na het openen van dit topic..... dweilen met de kraan open in december :treuren:
 
Helaas ook een chocoladeletter in mijn bezit nu, ben benieuwd of ik die kan bewaren voor het weekend:roflol:.
 
Dit weekend:

-2 witte chocolademannetjes
-1 volledig pak kinderchocolade:(
-1 Grote speculaas

Maandag en gisteren wel pak extra cardio gedaan, en het meeste ben ik alle geluk terug kwijt:)
 
Voor vandaag weer een nette en normale 3500kcal en PUSH-treen op het programma staan.

Even zien of al die extra kcal's zich kunnen vertalen in extra krachtgains :lifter:

Helaas komt het volgende weekend alweer in zicht... :eetmug:
 
1 december ayce sushi
2 december ayce bbq
3 december ayce poffertjes

inbetween sinterklaas pakketten/rotzooi.

12 dec ayce italiaan
15 dec uiteten met werk

Wordt lekker marvinnen
 
We gaan flink wat transvetten en suikers nuttigen deze maand. Heerlijk!!
 
Deze week even grondig mijn gewicht gemonitord ;

05/12 ; 87,0kg ; paar kommetjes soep, veel kipkluifjes, stokbroodjes
06/12 ; 88,1kg
07/12 ; 87,5kg
08/12 ; 87,2kg

Mooi om te zien wat een beetje (veel) zout voor het vocht en extra gewicht doet.

Vanavond klein feestje met voornamelijk Cpt. Morgan op de planning, al doet dat over het algemeen niet zo heel veel.
 
1 december ayce sushi
2 december ayce bbq
3 december ayce poffertjes

inbetween sinterklaas pakketten/rotzooi.

12 dec ayce italiaan
15 dec uiteten met werk

Wordt lekker marvinnen
Ikrekenhetgoed:marvin:
 
Vanavond klein feestje met voornamelijk Cpt. Morgan op de planning, al doet dat over het algemeen niet zo heel veel.
Als je niet gaat mengen met cola zal het wel meevallen :P
 
Wish there were decembercheats :( ik ben weer op dieet, anders pas ik nooit in die kerstjurkjes :roflol:
 
Zonde van de rum maar bij een Captain morgan 'mag' het nog wel denk ik :D

Ben wel een bruine rum liefhebber maar ga hier niet roepen dat ik er verstand van heb.

Laatst de Oakheart van Bacardi geprobeerd, maar de Cpt. bevalt me beter.

Wat is jouw ogen een goede dan?
 
Ben wel een bruine rum liefhebber maar ga hier niet roepen dat ik er verstand van heb.

Laatst de Oakheart van Bacardi geprobeerd, maar de Cpt. bevalt me beter.

Wat is jouw ogen een goede dan?
Damoiseau :heart:
 
Back
Naar boven