XXL Nutrition

Post hier de leukste avatar die je ooit gezien hebt.

Bezoekers in dit topic

DutchVince

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
3.184
Waardering
8
Gister gevonden, geweldig!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hahaha vooral zoals die oogjes rondslingeren !!
 
Even een totaly n00b vraagje.. hoe sla je dit soort dingen op... als ik bewegende beelden opsla krjg ik alleen maar een plaatje... geen beweging in te krijgen :o
 
Socrates zei:
Even een totaly n00b vraagje.. hoe sla je dit soort dingen op... als ik bewegende beelden opsla krjg ik alleen maar een plaatje... geen beweging in te krijgen :o

:rolleyes: als je hem opslaat is het een animated gif bestand, die kan je gewoon afspelen
 
Dat soort bewegende avatars kan je hier toch niet gebruiken?
 
Dat doe ik ook.. ik doe "save picture as" en dan "gif" ... maar zoals ik zei.. weinig beweging in te krijgen.. :o :(

EDIT... weet het wel.. deed het gewoon goed... maar iig bedankt
 
Leuk, origineel, noem maar op. Ik mag dat want ik had 'em al toen .gif's hier nog niet verboden waren :cool:




<----------
 
MightyDuck zei:
Leuk, origineel, noem maar op. Ik mag dat want ik had 'em al toen .gif's hier nog niet verboden waren :cool:




<----------
Moet ik hem even voor je verwijderen dan? :D
 
Centaur zei:
Moet ik hem even voor je verwijderen dan? :D

Dan ben je een misselijke hufter en gaan we je weer pesten Cent! :D

Soms peins ik er over een andere te nemen, maar dan mag ik deze daarna niet meer terug nemen. Dus ik laat het maar zo want ik hou van deze :heart:
 
Waarom moeten die avatars inderdaad tegenwoordig zo iel klein? Ik moest Brabant eraf snoepen, anders pastte het niet binnen de bestandsgrootte.
 
jorasho zei:
Waarom moeten die avatars inderdaad tegenwoordig zo iel klein? Ik moest Brabant eraf snoepen, anders pastte het niet binnen de bestandsgrootte.


:roflol:
 
jorasho zei:
Waarom moeten die avatars inderdaad tegenwoordig zo iel klein? Ik moest Brabant eraf snoepen, anders pastte het niet binnen de bestandsgrootte.

Hahah :D ja vind hem wel mooier zo :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
<------------------------- :d
 
Brutez zei:
Nee, dat kan niet! :finger: En ga nou niet weer mensen op stang zitten jagen he. ;)
 
Bewegende smilies zijn gewoon vet! :D jammer dat je ze niet meer kan gebruiken... :(
 
jorasho zei:
Waarom moeten die avatars inderdaad tegenwoordig zo iel klein? Ik moest Brabant eraf snoepen, anders pastte het niet binnen de bestandsgrootte.

Ik vond de opmerking grappig, totdat ik zag dat je ook FRIESLAND eraf had gesnoept :mad: , dat durf je er niet bij te zegguh heh :slap:
 
Back
Naar boven