XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die beschrijvingen zijn soms echt leuk :o
 
me buurjochie zit steeds te zeiken om een nummer, gaat als:

Remember me and you, I do...I think about you day and night, it's only right.
The only one for me is you, so happy together...enz enz

Heeft zo'n happy hardcore achtig deuntje

Zat zelf te denken aan DJ kicken ofzo?
 
een pianosong waarin een kerel en een meid zingen, draaien ze nu regelmatig op Donna.
en komt int refrein iets van "is that allright"

kan het nog vager :)
 
me buurjochie zit steeds te zeiken om een nummer, gaat als:

Remember me and you, I do...I think about you day and night, it's only right.
The only one for me is you, so happy together...enz enz

Heeft zo'n happy hardcore achtig deuntje

Zat zelf te denken aan DJ kicken ofzo?


DJ Kicken Vs MC-Happy Together
 
ik zoek een nummer dat veel mensen wel zullen kennen. Het is een beetje een zomernummertje, en het is een beetje dance achtig.
De hele tijd wordt er "pa pa padam pa pa pa pa pa pa dam dam" zoiets gezongen. Het is een redelijk populair nummer tegenwoordig in de clubs etc.

Karma voor wie het weet

Da's toch echt Outwork - Electro

De artiest heet Outwork, het nummer Electro
 
hey mensen... k zoek een nummer.. ennn dit zijn de stukjes tekst dat in zouden moete zitten :)...
"no human touch...no place run...just breathing"
gezongen door een man, en t iz niet bruce springsteen
 
ik heb er ook nog 1tje. jay -z heeft een nieuw liedje nl: show me what you got.

in het begin van het liedje is er zo een jazz geluidje. dat komt mij bekend voor van een liedje uit san andreas ofzo... weet iemand hoe het noemt???? ik zoek er echt al meer dan een jaar achter ma vind nix :s
alvast bedankt en karma verzekerd :D
 
Zag zojuist een clip op mtv alleen werd er niet vermeld hoe het nummer heette. Het is een rockband, vind het beetje lijken op FooFighters. In de clip rijden ze een rendier aan, en dat rendier gaat er dan vandoor met de auto:D

anyone?:D


edit: found it: Queens of the Stone Age - No one Knows
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar het nummer in de eindscène van de film Heat, waarin Al Pacino Robert DeNiro op dat vliegveld doodschiet.
 
Ik zoek het nummer.. volgens mij heet ie `newborn` is van een filmpje van flex wheeler. Ik kan het nummer nie vinden en t filmpje ook nie meer :( any1?
 
Okee, even bijzonder vaag

Drum 'n Bass nummer.
Aan het begin hoor je iets van een Midwinterhoorn achtig instrument ofzo.

En de band heet ".... Incorporated " ( weet niet wat er op de stippeltjes hoort )
 
Back
Naar boven