AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

51CtNeZtTzL._SL500_AA280_.jpg



13. Force Marker - Brian Eno



[Link niet meer beschikbaar]

Van harte bedankt! :cool:
 
Ik zoek zo'n arabisch nummer, heel populair volgens mij maar ik kan hem maar niet vinden. Het is een beetje een "blij nummer". Help me out here guys.

Ik wil best helpen maar moet toch wat meer info hebben. Hier kan ik weinig mee :d
 
Ik zoek een nummer die jaren geleden een hit was op TMF.
Het was een vrij up tempo rap nummer, en de clip zag er als volgt uit;

een blanke rapper met een driekwart broek en een wit hemdje aan liep met z'n crew door de jungle, met heel veel lekkere chickies erbij in schaarse kleding.
Merendeel van de clip stond hij tot z'n knieën in een soort meertje in de jungle te rappen, en overal lekkere chickies in bikini. Er werd ook op van die trommels geslagen door die chickies.

Het was best een geile clip, nummertje was ook niet verkeerd er zat best tempo in.
Verder nooit meer wat van die gasten gehoord trouwens.
 
LOL

**** Kraft, haha

Heb hem trouwens nog op mijn hd m.v.p.-rock_ya_body_(mic_check_1_2)_(ft_stagga_lee)_(lpcm-promo-pal-basket).vob
 
Loo heb je usenet? Dan upload ik de vob wel ff?
 
Ik zoek zo'n arabisch nummer, heel populair volgens mij maar ik kan hem maar niet vinden. Het is een beetje een "blij nummer". Help me out here guys.


Deze toevallig?


Of die?
 
Die moest ik hebben jongens! Dankje. FP je krijgt nog karma van me, moet verdelen.
 
ik heb echt alleen maar nutteloze kwaliteiten:)
 
viva la vie??

Ik ben op zoek naar een liedje, het lijkt alsof ze de hele tijd zeggen: vi va la vie, het is een vrouwenstem en ik hoor het vaak voor een wedstrijd in het DSB Stadion (AZ).

EDIT: Al gevonden, AA team - une fille de tous les pays
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven