MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan er heel weinig over zeggen want hoor het alleen maar op feestjes, en daar ben ik niet echt gefocust op de lyrics :D

Wat steeds herhaald wordt is het woordje 'murrrrrrrrderah' of allesziens iets dat er op lijkt :D Het klinkt toch zo :p
Er wordt 3-4 seconden 'gerapt' en dan steeds weer het terugkomende woordje.

Wie weet het?
klinkt als een een of ander gaar joods lieke
 
klinkt als een een of ander gaar joods lieke

:D:D
Neenee, is een negerliedje.

Al vrij oud ook. Iedereen kent het sowieso, kan het gewoon moeilijk omschrijven, maar had graag de ****ing naam geweten :p
 
ik zoek n recente plaat waarin 2 beats door mekaar spelen,hard-techno plaat,mss dat het de nieuwe van daft punk is,weet niet zeker(de google-zoeker van mij werkt niet,kan niet zoeken met google).De plaat wordt ook gebruikt in de reclame-spot op TMF , dan zit er 1moment een dj achter de draaitafel en erna zit n clown zich te schminken.??
 
ik zoek n recente plaat waarin 2 beats door mekaar spelen,hard-techno plaat,mss dat het de nieuwe van daft punk is,weet niet zeker(de google-zoeker van mij werkt niet,kan niet zoeken met google).De plaat wordt ook gebruikt in de reclame-spot op TMF , dan zit er 1moment een dj achter de draaitafel en erna zit n clown zich te schminken.??

bump , niemand?? :sad:
 
1e - guns n roses - welcome to the jungle

Rest weet ik niet
 
ik zoek n recente plaat waarin 2 beats door mekaar spelen,hard-techno plaat,mss dat het de nieuwe van daft punk is,weet niet zeker(de google-zoeker van mij werkt niet,kan niet zoeken met google).De plaat wordt ook gebruikt in de reclame-spot op TMF , dan zit er 1moment een dj achter de draaitafel en erna zit n clown zich te schminken.??

BUMP , het lied wordt gedraaid in de reclamespot van "redbullelektropedia" op TMF
 
Kent iemand het nummer van de radio, je hoort hem weleens op slam fm. Het is geen house, gewoon beetje hip-hop en R&B. Heb al vaak gekeken in de tipparade maar nog niet zien staan, voor zover ik weet is het een nieuw liedje.
Het gaat een beetje zo: ooooooh what to start iiiit, i dont feel what is going oooooonnnnnn. Zoiets in ieder geval. Hoop dat jullie hem weten.
Weet ook niet zeker of de tekst precies klopt, maar het einde wel.
succes:p.
 
Kent iemand het nummer van de radio, je hoort hem weleens op slam fm. Het is geen house, gewoon beetje hip-hop en R&B. Heb al vaak gekeken in de tipparade maar nog niet zien staan, voor zover ik weet is het een nieuw liedje.
Het gaat een beetje zo: ooooooh what to start iiiit, i dont feel what is going oooooonnnnnn. Zoiets in ieder geval. Hoop dat jullie hem weten.
Weet ook niet zeker of de tekst precies klopt, maar het einde wel.
succes:p.

Heb hem gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=zI9C9j0QgU4
 
niemand die weet welke ik bedoel ?? Dat moeten meerdere mensen toch wel al gehoord en gezien hebben zeker? spijtig....
 
Back
Naar boven