AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik zoek n recente plaat waarin 2 beats door mekaar spelen,hard-techno plaat,mss dat het de nieuwe van daft punk is,weet niet zeker(de google-zoeker van mij werkt niet,kan niet zoeken met google).de plaat wordt ook gebruikt in de reclame-spot op tmf , dan zit er 1moment een dj achter de draaitafel en erna zit n clown zich te schminken.??

bump ,het lied wordt gedraaid in de reclamespot van "redbullelektropedia" op TMF
 
iemand weet welk nummer dit is?
hij gaat n beetje zo lal lalala la la laaaaaaa laalalala hey
 
iemand weet welk nummer dit is?
hij gaat n beetje zo lal lalala la la laaaaaaa laalalala hey

Jaaaaaaaaaa.

Dat is toch van die artiest van dat nummer van:

lalala alllllaaaaaa lalallala hoi?

Of is dat toch net weer een andere?
 
we at, we at war with terrorism, racism but most of all, we at war with ourselves.

Is hardcore, google geeft helemaal geen hits. Alleen van Kanye West - Jesus walks.

Dus ik zoek een hakke nummer met bovenstaande tekst.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

die bedoel ik !!!

Ok dan! Ik ben de naam van de artiest kwijt, maar het was iets met een P erin;) succes
 
Er was hier laatst een topic met een clip waar een dber klaar kwam door de clip. ?
 
Mkay. Ik zoek een liedje, ik weet welk liedje het is (Dance with the devil) en in dat lied heb je Gate 1 Gate 2 enzovoort. Ik zoek de versie waar er stukken muziek tussen komen, een mix dus. Somebody?
 
Nee dat liedje is niet dance with the devil. Dat liedje = D-Devils - 6th gate. Er zijn wel meerdere versies met (verschillende) tracks erin gemixed, dus welke zoek je?
 
Twas dus die tweede, maar een langere versie dan. Maargoed, dankje allebei! (karma!)
 
gingt je gwn om de hele mix of alleen het laatste stuk?

De hele mix, al vind ik het laatste stuk op zichzelf ook wel zalig. Why? Heb je de titel ^-^
 
Back
Naar boven