XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

terete yeah you *apart instrument*, terete yeah you enz.

****, stop. ****, stop?

sterretje is een lettergreep, dus ze zingen iets met 4 lettergrepen. 1x hoor je stop, 2e keer iets wat er op lijkt.

help me plzzz!!!
 
frans rap liedje redelijk aggresief meer kan ik er niet over herrineren :(
 
ook een frans rap liedje werd gebruikt voor een free run video geloof ik :(
 
ook een frans rap liedje werd gebruikt voor een free run video geloof ik :(

probeer u free run video trg te vinden dan kan iemand je wel helpen denk ik.
denk zelfs dat ik al weet welk liedje je bedoel. :)
 
Ben al een tijdje op zoek naar twee nummers, maar kom er maar niet achter! Denk dat ze al ietsje ouder zijn, want hoor ze nooit op de radio.

Eerste nummer is een dance/trance plaat met een Keltisch deuntje. Je hoort zo'n typisch Keltisch instrument en een vrouw die op een gegeven moment wat dingen zegt.

Tweede nummer is ook een dance plaat, met volgens mij een soort viool-achtig instrument, lekker deuntje.

Hoorde ze gisterenavond beide weer eens, maar aangezien ik wat op had, staat een betere beschrijving me even niet helder voor de geest. Ik weet dat het ontzettend vaag klinkt, maar wie weet heeft iemand een idee waar ik op doel! :p
 
Ben al een tijdje op zoek naar twee nummers, maar kom er maar niet achter! Denk dat ze al ietsje ouder zijn, want hoor ze nooit op de radio.

Eerste nummer is een dance/trance plaat met een Keltisch deuntje. Je hoort zo'n typisch Keltisch instrument en een vrouw die op een gegeven moment wat dingen zegt.

Tweede nummer is ook een dance plaat, met volgens mij een soort viool-achtig instrument, lekker deuntje.

Hoorde ze gisterenavond beide weer eens, maar aangezien ik wat op had, staat een betere beschrijving me even niet helder voor de geest. Ik weet dat het ontzettend vaag klinkt, maar wie weet heeft iemand een idee waar ik op doel! :p

1.?http://www.youtube.com/watch?v=dy2nBvtkgyE
2.heb je nog wat meer info?:p
 
Laatst bewerkt:
Thnx. Zat al te zoeken op babalonia. :D
 
ik zoek een nummer dat ik de laatste tijd veel tijdens het uitgaan hoor.
club/house genre, zit een heel hoge vrouwen stem in. Kan me op het moment helaas even geen tekst herinneren, misschien schiet me later nog wat meer te binnen.
Ik hoop dat jullie wat kunnen met deze schaarse info, het zou net zo goed al een wat ouder nummer kunnen zijn.
Uiteraard karma.
 
ik zoek een nummer dat ik de laatste tijd veel tijdens het uitgaan hoor.
club/house genre, zit een heel hoge vrouwen stem in. Kan me op het moment helaas even geen tekst herinneren, misschien schiet me later nog wat meer te binnen.
Ik hoop dat jullie wat kunnen met deze schaarse info, het zou net zo goed al een wat ouder nummer kunnen zijn.
Uiteraard karma.

wilde gok maar

http://www.youtube.com/watch?v=qJguxZ2QTSs
 
Back
Naar boven