AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nummer dat begint met een aftelling

"Three, two, one.. Defqon ((one)<- weet niet of dat "gezongen" wordt) has begun"

Iemand ? :p
 
Ik zoek al een hele tijd een bepaald nummer. Voor mij klonk het altijd als "bass bass rollekebolleke bass bass". Het is een vrouwenstem en het is een nummer met zware bass. iemand een idee?
 
thanks jumperke1tje
 
ik zoek een liedje die deze dagen vaak op de radio word gespeeld, het is echt zo'n summer liedje en meer oldschool, het is een vrouw die zingt.

:D
 
ik zoek de house-remix hiervan...

http://www.youtube.com/watch?v=-6GIGL0K1UI

Heb hem gisteren gehoord, zalig nummer...

this is the last time that I'm ever gonna come here tonight, in versnelde/chipmunk versie
 
Laatst bewerkt:
Kent iemand een hollands nummer dat ze allemaal buiten zitten op straat, de zon schijnt en zo'n gast loopt heen en weer terwijl ie zingt?
Dacht dat het doe maar was maar kan hem niet vinden...
 
heb het een paar keer op de radio gehoord:

and i know oh oh oho oh oh oh oho oh oh ow that its not a dreaam...
 
Is zo'n house achtig liedje, ik hoorde hem laatst met uitgaan en de bass ging echt LOEIHARD bij dat nummer.

Je hoort een vrouwenstem zeggen: I love the drums... I like the drums... I love the drums... en daarna een soort van reggaeton beat met kneiterdikke bass erdoor :D
 
Een of andere neger die achter een dikke negerin staat te schuren en dan z'n benen over haar dikke reet heen zwaait terwijl ie gekke gezichten trekt.
Bij iemand bekend? :roflol:
 
Ik zoek een liedje dat gisteren rond 9uur op stubru was. Diepe diepe bas, het was elektro, en iemand zegt voor de drop :' headers' ofzoiets.

Iemand??

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Ik zoek een liedje dat gisteren rond 9uur op stubru was. Diepe diepe bas, het was elektro, en iemand zegt voor de drop :' headers' ofzoiets.

Iemand??

Net gevonden

http://www.youtube.com/watch?v=Sf3QMXLk9a0
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven