MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zoek 2 hardstyleliedjes die beginnen met een vrouwenstem.

Het ene weet ik alleen dat de dame zingt: "And I see", waarbij de ie-klank heel lang aangehouden wordt.

Het andere liedje is eigenlijk een remix van een heel bekend Italiaans liedje. Die vrouw heeft echt een heel sterke stem maar ik weet helaas niets van de tekst. Mocht je weten welk liedje het origineel is, dan help je me ook al enorm.

edit: voor dat Italiaanse liedje denk ik dat ze iets zingt in de aard van "mi ami amore", maar ik vind nergens een liedje dat die tekst bevat, terwijl je het zeker wel zult kennen als je het hoort.
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ik ben opzoek naar een nummer met een ietwat vage beschrijving:P Het gaat om de hardcore remix van I Gotta Feeling van de Black eyed peas. Dan niet de happy hardcore ofzo, maar het nummer wat ik gister hoorde op moh radio was wel de ietwat zwaardere hardcore, geen mainstream maar ook weer geen darkcore of terror. Het nummer zelf is niet echt heel geweldig, maar wil het graag aan iemand anders laten horen. Iemand enig idee wie deze remix heeft gemaakt en hoe die heet?

Tnx
 
DAT WAS EM! :D Karmaaaaaaaa

edit: k*t ik moet eerst andere mensen karma geven.. je houdt em tegoed!
 
vroeger was er zo'n hardcore nummer... een sample daarvan spookt nu al weken door men hoofd. de sample is "YO, is this where the party's at?"

zo'n dude zegt dat, volgens mij meerdere malen in het nummer... ik dacht dat het hetzelfde nummer was van "we're flying hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh, we're flying right up to the sky" maar dat is niet het geval geloof ik.

iemand?
 
Damn, karma voor de vinder..

1 of andere oude dance-achtige track, lyrics die ik eruit kon opmaken (was niet al te duidelijk) was: "skills of paranoia"

Zeer vaag, maar comme soit, iemand idee?
 
vroeger was er zo'n hardcore nummer... een sample daarvan spookt nu al weken door men hoofd. de sample is "YO, is this where the party's at?"

zo'n dude zegt dat, volgens mij meerdere malen in het nummer... ik dacht dat het hetzelfde nummer was van "we're flying hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh, we're flying right up to the sky" maar dat is niet het geval geloof ik.

iemand?

das de enige da ik ken maar is niet echt hardcore

http://www.youtube.com/watch?v=mfDn8h7v9bw
 
Damn, karma voor de vinder..

1 of andere oude dance-achtige track, lyrics die ik eruit kon opmaken (was niet al te duidelijk) was: "skills of paranoia"

Zeer vaag, maar comme soit, iemand idee?


No one? :(
 
Flying high doet me denken aan de kermis..... :(
 
vroeger was er zo'n hardcore nummer... een sample daarvan spookt nu al weken door men hoofd. de sample is "YO, is this where the party's at?"

zo'n dude zegt dat, volgens mij meerdere malen in het nummer... ik dacht dat het hetzelfde nummer was van "we're flying hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh, we're flying right up to the sky" maar dat is niet het geval geloof ik.

iemand?

The prophet & DJ delirium - We love to party ???

http://www.youtube.com/watch?v=sEJKApoq-rk
 
Back
Naar boven