MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vandaar dat ik er niet mee geassocieerd mee wil worden :roflol: Weet jij welk nummer het is?
 
hoe heet dat nummer met die gozer in de clip die overal schijt aan heeft en dan uitgaan naar zon club

karma
 
hoe heet dat nummer met die gozer in de clip die overal schijt aan heeft en dan uitgaan naar zon club

karma

kwam toch op MTV, brand new charts? ik ken de clip het is een neger toch? Morgenmiddag gewoon een MTV checken
 
verkeerde topic
 
Hoorde vandaag weer een nummer op de radio dat ik lang geleden ook eens heb gehoord. Was op SLAM FM (SLAM REWIND), het moet een ouder nummer zijn, jaren 90 ergens schat ik. Het is een dance nummer wat me lichtelijk doet denken aan Efteling muziek. Ook komt er een aantal keer een soort (pan) fluit achtig iets in terug.

Heeeele vage omschrijving, maar wellicht heeft iemand een suggestie.. :o
 
Hoorde vandaag weer een nummer op de radio dat ik lang geleden ook eens heb gehoord. Was op SLAM FM (SLAM REWIND), het moet een ouder nummer zijn, jaren 90 ergens schat ik. Het is een dance nummer wat me lichtelijk doet denken aan Efteling muziek. Ook komt er een aantal keer een soort (pan) fluit achtig iets in terug.

Heeeele vage omschrijving, maar wellicht heeft iemand een suggestie.. :o

Dang ik weet welke je bedoeld man, zo indiaanse k*t fluit komt er door zo deuntje.... hmmm zou ff moeten zoeken voor je weet wel volgens mij.
 
Hoorde vandaag weer een nummer op de radio dat ik lang geleden ook eens heb gehoord. Was op SLAM FM (SLAM REWIND), het moet een ouder nummer zijn, jaren 90 ergens schat ik. Het is een dance nummer wat me lichtelijk doet denken aan Efteling muziek. Ook komt er een aantal keer een soort (pan) fluit achtig iets in terug.

Heeeele vage omschrijving, maar wellicht heeft iemand een suggestie.. :o
Ik dacht hieraan maar misschien te 'nieuw'.
http://www.youtube.com/watch?v=jP4Nirzpls8
 
Nope helaas, dat is hem niet! Nummer was inderdaad al bekend!

Overigens is ''Dance 2 Trance - Power of American Natives'' hem ook niet, mocht die nog worden genoemd! ;)
 
Back
Naar boven