MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Jongens, ik zoek een nummer dat alleen te herkennen is door de videoclip, hier is de beschrijving:

Het is een oud nummer, 1990-2000.

Drie vrienden, twee jongens en een meisje, kopen een auto en gaan op een roadtrip. Hier beleven ze veel dingen enzo, later gaan ze in een motel douchen en weet ik veel wat. Een jongen uit de vriendengroep heeft met het meisje in de vriendengroep.

Hoop dat dit je helpt, alvast bedankt.
Bromance? Niet van die tijd overigens.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 19:17 ----------

Ik zoek het volgende nummer

tekst gaat ongeveer zo:

is it too early to say that i love you
too early to say that i need you
too early to say that i want you
slow down this anxious heart of mine
don't wanna play these games

paar keer voorbij horen komen op soul radio.
maar kan het niet vinden :/
Die gaat heel lastig te vinden worden. Veel naar die radiozender luisteren en hopen dat ze de naam zeggen heb je het meeste kans mee, want dat nummer is niet bekend en de tekst staat niet op internet voor zover ik kan vinden
 
Jongens, ik zoek een nummer dat alleen te herkennen is door de videoclip, hier is de beschrijving:

Het is een oud nummer, 1990-2000.

Drie vrienden, twee jongens en een meisje, kopen een auto en gaan op een roadtrip. Hier beleven ze veel dingen enzo, later gaan ze in een motel douchen en weet ik veel wat. Een jongen uit de vriendengroep heeft met het meisje in de vriendengroep.

Hoop dat dit je helpt, alvast bedankt.

Lady --> Modjo
http://www.youtube.com/watch?v=HzpCcNdhy5w
 
ik zoek een of ander gangster nummer waar ik maar niet achter kan komen.
Weet alleen dat die kerel in de refrein steeds you don't **** with me herhaalt.
iemand enig idee?
 
ik zoek een of ander gangster nummer waar ik maar niet achter kan komen.
Weet alleen dat die kerel in de refrein steeds you don't **** with me herhaalt.
iemand enig idee?

heb je meer details? zijn heel veel nummer met you dont **** with me er in lol
 
geen idee. heb een eeuwigheid gezocht maar er zijn idd te veel nummers die dat in de tekst hebben.
 
nee het is niet van 2pac, xzibit, lil wayne, cypris hill, Ol’ Dirty Bastard, h.a.w.k, horse shoe, pusha T, lil jon.....pfffff
 
Nummer waarbij een groepje geitenwolsokachtige personen een soort van dansje opvoeren in het openbaar waaronder een winkelcentrum.
Is al van een paar jaar terug en zou me niet verbazen als het toch van Moby is.
 
Back
Naar boven